Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-03 23:57:01 följande:
    Bra jobbat! Ibland är det härligt att upptäcka vad man har med. Jag tror jag köpt mitt sista för sommaren (ok ett par sandaler och ett par gummistövlar måste det nog tyvärr bli med!) nu är det bara lite till mig kvar att köpa!
    oj, sista köpet för sommaren. det är starkt jag klarar mig max en månad sen måste jag shoppa
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:03:24 följande:
    Inte länge till Jag blev utslängd igen av FLDu kan väl skicka ett sms till mig när du beger dig imorgon så ser jag om jag kan ta mig iväg då?
    ja, det kan jag göra men det blir ingen jättelång runda... jag måste åka hem igen senast 18.30...
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:07:40 följande:
    Okej
    jag måste hem för lillebror är såå trött vid den tiden
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:13:55 följande:
    he, he. Alexh ar sin bästa tid runt 5, utvilad efter eftermiddagsluren (på ca 2-2,5 timmar)
    hehe, ok lillerbror sover mellan 11.30- 14.30 ca sen vill han sova senast 20.00 igen
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-06-04 00:17:25 följande:
    Sitter med tre sommarsuits i korgen på funkybaby, att användas som pyjamas nu när det är så varmt, det blir så bökigt med thirt eller linne. Hon ligger inte precis still när hon sover... Men jisses, det blir mycket för tre suits som ska användas som pyjamasar Även om de är fina Ska åka o shoppa imon, får kolla runt lite då på kortärmade pyjamasar, hon är så grymt varm på nätterna alltid o ännu mer nu.. Hon vaknar o håret är helt blött så svettig hon är.. Stackaren!
    isabel sover naken billigare än så blir det inte
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-06-04 00:23:55 följande:
    Om man nu ska byta fina oranga ap-t-shirten från Småfolk till nåt annat på Rumba, vad ska man ta då? Lillebror blev rädd för sina apor De ska passa de orange/turkosa shortsen från Katvig har jag tänkt!
    kanske småfolk tshirten med valar på?
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-06-04 00:25:38 följande:
    Det gör Tilde också, är det en tjejgrej kanske
    ja, det är det kanske fast lillebror sover i bara blöjan
    mortillsju skrev 2008-06-04 00:25:45 följande:
    Hmmm finns både en med valar och lejon ser jag. Men lejonen blir han nog rädd för med. För dom har klooor! Liten raring är han allt.
    sötnosen då
    mortillsju skrev 2008-06-04 00:27:19 följande:
    Den tror jag faktiskt skulle funka. Både i färg men också ofarlig i hans tycke. Jag ska visa honom i morgon Sen ska jag bara ha de där bruna shortsen med juh....
    tycker att den verkar vara jättefin. var nära att köpa den när de hade rabatt
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-06-04 00:44:13 följande:
    Lucas är i den åldern nu att han knappt vill bada med Emma eller när vi är i badrummet, lite pryd Släpper ganska snabbt, men sova naken hade aldrig fallit honom in Inte nu iaf..
    så gulligt, han vill inte visa snorren för lilla syrran härliga barn
  • Buttelina

GRATTIS EMILIO PÅ DIN STORA DAG

• Buttelina

era barn tuttar och sover. min grabb sitter här och tigger kaffe av mig han älskar kaffe

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10