Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-02 22:31:09 följande:
    Jo, det finns nog, men jag tror Thea åt majsvälling.. Vi har inte haft vällingbarn på 3,5 år så jag har egentligen ingen koll
    Thea har provat risvälling (minns inte om den va mjölkfri... men hon tokvägrade då...)
    Har helt glömt bort att vällingen också är mjölk (hur dum känner inte jag mig nu). Fats det va ju barnmottagningen som sa att hon skulle ha det isf havrevällingen.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    J esssica skrev 2008-08-02 22:32:57 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:24:01 följande: Kevvan hart oxå vart så ett par ggr och det har hållt i sig kanske två veckor men sen har det vänt. Avvakta ett tag sålänge hon är pigg och mår bra. Fortsätt att ge stoppande saker. Majs, morot rivet äpple blåbär, ris är några saker som är stoppande. Se till att hon dricker ordentligt.kan ju vara nån envis infektion som satt sig i magen. Fortsätter det så får du söka igen kan ju vara nån allergi i värsta fall (Vilket det säkert inte är)
    OM det nu EVENTUELLT skulle vara så att det är allergi.... Skulle det komma pang bom bara då? För detta kom ju över en natt...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-08-02 22:39:11 följande:
     Lite ekonomisk har jag nog allt blivit eftersom jag tänker på andrahandsvärdet .
    haha eller hur!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    alex 07 skrev 2008-08-02 22:42:29 följande:
    Kan det ju göra, men jag tycker att det verkar vara någon form av maginfluensa. Har hon feber?Så länge hon dricker mycket så är det ingen fara och det verkar hon ju göra.
    nope ingen feber
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-08-02 22:44:27 följande:
    Jag vet inte riktigt vad ni snackar om så egentligen är det dumt av mig att blanda mig i . Men inte behöver det vara allergi. Ibland kan man få en reaktion av något och komma i ofas. För vissa är magen ok igen efter två dagar, för andra tar det längre tid. Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:39:25 följande:
    Inte dumt alls...alla m åsikter är välkomna

Jag är väl inte egentligen så orolig för allergi men tanken slår ju en...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Incommunicado skrev 2008-08-02 22:50:45 följande:
    LL är väldigt bred och ganska korta ben tyckte jag...
    OJ! Bred va väl bara förnamnet
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tildamamman skrev 2008-08-02 22:54:48 följande:
    Klart man blir orolig! Lina med Liten skrev 2008-08-02 22:49:44 följande:
    mmmm...

Passar på att tacka ALLA som lämnat förslag o tankar ang Theas mage... Måste hoppa i säng och sussa lite.

ISOLD: om du orkar/hinner/kommer ihåg så får du jättegärna kolla m gubben din när han kommer hem... Om han har ngt att tillägga

Kram t alla nattsuddare
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God morgon!

Angelinah: antar att hon inte handlar kläder i vanlig butik... det är ju begagnat! (dvs provat) trött man blir på såna köpare. Det SYNS ju om ett plagg är tvättat...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-08-03 11:53:14 följande:
    Mårning på dej.Men herregud, förstår att du blev irriterad. Och vet du vad det är dags för då?En FUUUUUUUUULGRIS!  
    hahaha den hade jag nästan glömt bort
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-03 11:59:13 följande:
    mårning... ja.. man blir så trött å de e så störande när jag vet att den inte är tvättad
    tycker gott hon kan maila Tradera o be dem ta bort den raden i omdömet...men det är ju jag det...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10