Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-18 18:38:53 följande:
    Hellu Nice hopping Tofflan o Jompa   Å lilla N i lådan... sååååå söt!!! Butte---- Åååå så fina i Molo o Lindex dom är dina små!! Underbara färger!! Tjolla!!! Har du en Molo lurv overall i 92?  need some help nämligen
    Oh yes I have! Har den grå med gula kantband... Vad vill du ha help med?

ÅÅÅÅ söta Noel i lådan

Butte, det var suuuperfint med den velourjackan! *i want*

Idag hade äntligen mitt lindex fått in svarta velourisar. Fast dom var redan slut i Milos storlek såklart.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-08-18 19:00:39 följande:
    blir utkastad hela tiden Jompa-- inte hört nåt mer ang buggan tyvärr Hade ni en trevlig dag? Tjolla--- mått vill jag gärna ha   nacke-gren o innerben.. Tack på förhand
    Ca 45 cm nacke-gren och ca 38 från gren till fossing. Beror på hur mkt man sträcker den. Milos är inte tvättad heller. Den var stoor i våras, men nu tror jag den är ganska perfa!
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-08-18 19:35:47 följande:
    Sorry tjejer men slängde in fler OT bilder i bildtråden Mer NS ..äsch vi bestämmde oss för att behålla jeansen jag har missuppfattat allt tror jag ...eller äsch vet inte men iallfall så fick det blir dom men dom är rätt stora och jag är inte den som köper stora kläder vill ha lagom liiiite större men de båda jeansen är stooooooooooora men äsch det få gå. Mest för att sambon tyckte dom satt ok och sen av lathet
    Vilken modell är det? Och vilken storlek? Är dom större i storlek än vad dom varit innan? Jag har sand till Milo i 92 och jag tror inte att han hade kunnat ha 86 i dom, inte i rumpan iaf I benen är dom ju långa.
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2008-08-18 19:54:22 följande:
    Någon som sålt sina Molo vinteroveraller på Tradera nu och fått bra för dem?Har en ny grön 86:a som jag funderar på att lägga ut men velar mellan 1kr utrop eller ganska så högt...
    Hmm jag funderar oxå. Har en ny grön 92a som tyvärr är dubbellt så stor som Milo Men jag tycker det ser ut som att folk får bra för sina.
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-08-18 20:12:31 följande:
    Å vad sur jag blir!!Har köpt nya fina skor till Emilio och så skulle jag visa er så nåt ärkenöt bitit på kamersadden så den går inte att få in i kameran.Skulle tro att ärkenötet heter Anjelin......Ingen minneskortläsare på denna datorn ju och mannen sitter vid den andra.
    Men Angelin då! vilket busfrö

GAAAAH jag blir utkastad hela tiden! Nu får dom FASEN fixa fl!!!!
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-08-18 20:26:07 följande:
    Jag fick 750 kr nyss för min overall i stl 80. Helt i nyskick, men ändå. Jag är nöjd !god kväll förresten !!Åh, va massa fina barn i BT. Finfina barn i NS, Millan! Jag tänkte köpa jeans, men får se. Älskar ju Armybyxorna (Ilon har ju de gröna) så jag blir nästan lite sugen på dem ist. Har ju en del annat jag måste köpa, så det lär inte bli bägge. Både Liam och Ilon ska ha, men jeans behöver de mest. Kikade in lite på eleraff idag och kom ut med Katvig-mössa och fuskkrage vilket var det jag skulle ha. Men så har det hoppat i en MOLO-TRÖJA till Liam. Med STJÄRNOR!! Men hallå, jag har ju sagt att jag inte riktigt gillar dem. Tänkte att jag tar hem och provar och så var han så superfin i tröjan ! T.o.m sambon blev överraskad, för han tyckte inte tröjan var nån höjdare heller förrän den kom på.
    Näemen! Jag har oxå märkt det där, att en del tröjor kan hoppa, liksom av sig själv ner i kassarna. Lustigt nog betalar dom inte sig själva
    Hur tycker du Molo overallerna är? Varma? För varma? Håller mot slask och regn?
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-08-18 20:37:08 följande:
    Läste nu att de fick bäst i test i vi föräldrar förra året. Okej ,det blir en sådan.
    Kan man se dom på nätet?

ÅÅÅÅ jag vet fortfarande inte jag ska beställa Nova Star raw red eller Light!! Vill ju ha dom nuu, eller helst se dom, men dom skulle inte få in dom på toddler förrän i september. Bläää!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10