• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla: Vilken snygging i BT!

Försökte komma in på din blogg, men det gick inte. Tji fick jag

Massor av snygga barn i BT. Roligt med en massa nytt

• Helle
    Tjollabolla skrev 2008-07-21 20:25:04 följande:
    Åh jag ska ju till eleraff i borgholm senare i veckan! Fanns det byxor i dom ränderna som är på rymdtröjans armar? Jag funderar på att hålla mig tills jag kommer dit, men nu är det svåååårt
    När jag var i Borgholm i tisdags så fanns inga nya Molosar. Hoppas för din skull att det har kommit dit då. Fanns nya NS men annars mest en massa gammalt vad jag kunde se. Rean 4 för 2 hade nästan bara små el jättestora storlekar kvar.
  • Helle

Ja enligt henne som jobbade i butiken så var det höstens (om hon nu inte missförstod min fråga). De jag såg var brun/beiga med olika färger på stickningarna på fickorna, fanns röd och blå om jag inte minns fel. Tittade inte så noga då mannen inte gillade dem Så jag kan ha fel.

NovJenny skrev 2008-07-21 21:10:58 följande:
    Jaså, hur såg nya NS ut? var det höstens? Nyfiken...
  • Helle

God kväll!

Börjar med en fråga så ska jag läsa tillbaka sen

Är det någon som har testat någon form av fläckborttagningsmedel på Katvigs velourisar? Fungerar det utan att det blir fult ? Sonen har självklart fått gräsfläckar

• Helle
    karmasus skrev 2008-07-22 21:20:35 följande:
    Galltvål funkar ! Gnid in det och låt det verka en stund (30 min) och slänga in dem i tvättmaskinen.
    Ahh, ok, då ska jag prova det. Är alltid så rätt för att det ska bli grönt på det vita.
  • Helle
    Angelinah skrev 2008-07-23 18:49:23 följande:
    Vi åker den 14:e Oktober till Hurghada (stavning) ?  lääääängtar massor, trots att jag e lovligt flygrädd
    Angående Öland kan jag tipsa om Lundegårds camping där vi var, 7 km norr om Borgholm. Det var det enda vi hittade när vi ringde runt. Om ni vill iväg alltså

God kväll kanske man ska säga också

Många fina Molosar i BT också.
  • Helle

Välkommen hem Ville bara höra om du varit in något på Fransson & Frida?

Tjejtriss skrev 2008-07-23 21:24:19 följande:
    Hej på er! Vad händer här? Har kommit hem från Skövde nyss, åkte dit i lördags förmiddag. Jag och tjejerna har hälsat på mina föräldrar..
  • Helle

Nope, men inte långt därifrån, från början alltså. Kommer från ett litet ställe utanför Falköping. Nu är jag Örebroare

Incommunicado skrev 2008-07-23 22:13:46 följande:
    är du också från Skövde?
  • Helle

Åhh, mycket fin shopping i BT.

Ängeln: fina bilder från Gotland, ser ut som ni haft det mysigt. Och snygg kille i MALA

Bidrar med en Småfolksbild på Gustav

• Helle

Tack!

nikki2006 skrev 2008-07-24 21:27:16 följande:
    SÅÅÅÅÅÅ fin han var i suiten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10