• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-06 15:46:48 följande:
    EmmsanSööööööta Melker i bt!!!!!!!! Och fint kuddfodral Hilda dregglar här brevid!!! Butte Åhhhh vilken fin suit!!!!! Vad kollar de på i fönstret? Tjolla Fiiina Milo!!! Snygga kläder!
    Melker hälsar att när han har dregglat in sitt revir på kuddfodralet blir det hildas nya suflett av det hahahaha
  • Emmsan

hm finns det nån av de danska webbshopparna som INTE tar 125 danska för att skicka  till sverige??

• Emmsan

jag behöver overall hjälp!!!!!!!!!! någon härinne som har erfarenhet av molos o kan svara på lite frågor ;)

• Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-06 23:41:49 följande:
    jag har lite erfarenhet
    sooom vanligt ;) tur att du finns ok såhär är läget.. förra året köpte vi begagnade molosar de turkosa dvs de va från 06 hade då 98 till den lille o 110 till den store.... i år har de i vanliga kläder 104 o 116 men när jag provade den lilles overall kan han fortfarande ha den!!?? vet att overallerna 06 var stora har de fortsatt vara det? dvs även Om de kan ha de gamla så ska de få nya i år den turkosa färgen e inte sååå praktisk så till fråga vilken stl ska man ta dååå
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-06 23:52:44 följande:
    hmm isabel fick 92 förra året och jag tror hon kan ha den i år också.. de ärstora i storleken... fast om de har ändrat det i år vet jag inte... du får helt enkelt prova
    puh misstnkte det svaret jaha då får man ta bilen ngr mil ;)
  • Emmsan

behöver matchningstips har ÄNRLIGEN fått tag på min lamm träja m stjärnärmar.. men byxor??? mm har hittat med lamm på eleraff men jag blir snål 199 kr :( o de med stjärnor hittar jag inte heller har ni ngt annat tips ???

• Emmsan

vill oxå se den roliga tråden men länken funkar inte heehe

• Emmsan
    Tjejtriss skrev 2008-08-08 08:50:14 följande:
    Oj, vad avundsjuk jag blir! Vill också ha hem sådär massa roliga kläder Fast jag får vackert vänta.Nu är mina auktioner uppe över 5000 kr iaf!
    åhh har tradera tagit fart igen????? hm har tre stora blå ikea kassar som måste uuuut kontot gapar tomt efter semestern när man bara shoppar o inte säljer :(
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10