Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nej, nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sova lite. Hoppas, hoppas det blir till tidigast 6

• Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-17 19:49:14 följande:
    Infinite Joy: Gud så söta dina barn är.Fick hem Mini Rodini i dag och huja vad stora de var, kommer passa tjejen i vinter kanske
    Tack och attans! Då hade ju jag kunnat budat på den till tösen Flört Spanade lite på de3n. Lillkillen kommer väl också kunna ha t5ill vintern då, men gör inte så mkt. Tröja är ju inte alltför praktiskt till en liten.
  • Infinite Joy
    loveliva skrev 2008-06-17 19:53:25 följande:
    Ojdå  Jag har också beställt Mini Rodini till Hilda, tog 68/74, då är det väl jätte stort?
    vad har du beställt? Har leggings till lillkillen i 56/62 och är inte litet direkt.
  • Infinite Joy
    loveliva skrev 2008-06-17 20:04:52 följande:
    leggings, men de får väl ligga i byrålådan ett bra tag, då Hilda bara är 62 cm lång.
    Ja, kanske. Evian är ju 65 cm (för ngn vecka sedan). Har inte använt de på ett tag, men de funkar nog bra nu. Har iofs använt de från födseln med strumpor till. Hoppas iaf att dina leggings passar, de kanske drar plaggen på olika sätt.
  • Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-17 20:06:43 följande:
    Fast de är inte lika stora som dessa tycker jag, sen har de väl en bra mudd nertill att vika upp.
    Ja, mudden funkar att vika upp. 56/62 är ungefår som pops muddbyxor med nervikt mudd.
  • Infinite Joy
    Infinite Joy skrev 2008-06-17 20:08:47 följande:
    Ja, mudden funkar att vika upp. 56/62 är ungefår som pops muddbyxor med nervikt mudd.
    pops byxor i 56
  • Infinite Joy
    isold2003 skrev 2008-06-17 20:30:47 följande:
    Godkväll! Fina fina barn i bildtråden! Så somriga härliga bilder idag  Mina pojkar var såna lortgrisar att det omöjligt gick att fota dem idag Inget shoppingbehov direkt men blir ju ändå lockad av reorna.. Ska försöka hålla mig nu, det blev ju ordentligt med shopping i söndags och så lite Nanoou igår också. Infinite joy, så fin Moloklänningen är! Mått på Mini rodinijeansen kommer så fort de kommer ur tvättmaskinen.
    Ja, visst är den? Superhärliga färger irl. Sambon tyckte den var så ful när jag skulle beställa, men idag höll han med om att den var lite fin ändå. Tack för måtthjälp sedan!
  • Infinite Joy
    http://www.duns.nu/mini-rodini-b29.html har 20% på mini rodini, men tyvärr inga jeans.

Tack för alla snälla ord om mina små. Värmer mammahjärtat!

Butte: vill också veta vad det blev.

Funderat länge på att premiärsälja på t. Ska man vänta et5t tag iom reorna eller är det bara att köra? En ot-fråga med.... någon som vet om viki peterson går bra på t?
  • Infinite Joy

Hur stor rabatt var det rumba hade? Någon annan som har bra rabatt på molo? Vill ha ett par rosa-blå-randiga byxor till blommiga t-shirten...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10