Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ni som säljer på Tradera är det värt att lägga ut något nu?

• SmillaMilla
    jompa skrev 2008-07-09 16:02:01 följande:
    Ja mina har faktiskt gått ok, kanske inte toppnoteringar men ok i alla fall på märken.
    okej då kanske man skall lägga ut lite, fast folk börjar väll semestern nu
  • SmillaMilla
    jompa skrev 2008-07-09 16:05:26 följande:
    Tror att det mer hänger på vädret som varit, det har ju varit lite ostadigt och då har det funkat, hade det varit topp med sol och varmt hade det inte gått tror jag.
    ha ha så då skall man hoppas på regn nu då
  • SmillaMilla
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 18:52:10 följande:
    Jag gillar inte riktigt Molo.Kommer det några flickiga varianter på space och isbjörnar? Mina tjejer vill inte ha fickor?! Eller räknas de som pojkprint alltså?! Fånigt!
    Jag gillar inte heller printet, inget som falligt mig i smaken. Tyvärr. Så du är inte ensam
  • SmillaMilla

Jompa: Gu vad den är läcker den där aptröjan, synd att den inte säljs här. Nä nu måste jag byta klädseln på buggan till den röda toppen. Snyggt ju.

• SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-07-10 09:29:53 följande:
    Godmorgon flickor.Hur står det till här då?Vi är alldeles nyvakna, o äntligen verkar det bli fint väder igen.Igår åkte vi till Ullared, skulle e.g åkt idag, men kl 14 igår var vi super rastlösa, så vi kastade oss i bilen och åkte, en mysig liten utflykt.
    Alltså vilken underbar bild på din grabb när farsan bytt blöja, skrattade enormt mycket.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-07-10 09:43:35 följande:
    Klockrent, hur kan man lixom inte märka att nåt är fel?Han tyckte bara att det var bra eftersom byxorna hölls ju uppe.
    Ha ha men det är ju underbart, något min sambon skulle kunna göra
  • SmillaMilla

Åh idag fick jag mina hemliga plagg från me&i. Jag är så fruktansvärt nöjd. Vågar inte bli för ot här så om ni vill så kolla in mitt galleri för bilder. Någon mer som köpt hemliga?

• SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-07-10 19:47:25 följande:
    Förstår att du e nöjd! Fiiin fina! Blev lite avis både på hemliga plaggen och på den fina godisråtta hatten. Jag hade hatten till bebben och den matchade verkligen med ALLT men hon kastade bort den när vi var i västerås o shoppade *snyftar*
    Ja den är fin den. Svea kastade bort sin Svea mössa nu i göteborg och jag gråter fortfarande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10