Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-18 20:49:49 följande:
    Dom ska visst vara lite ljusare och lite vidare i benen. Skulle vilja se dom på...
    lillronya skrev 2008-08-18 20:46:31 följande:
    Varför inte förrän i september?
    Ja du, ingen aning
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-18 21:07:35 följande:
    Godkväll! En trött mamma kikar in efter första dagen på jobbet... Jompa, såg i BT att du köpte NS lurven. Hur kändes den? Du klämde väl på den åt mig med? Camilla, guud vad fina killar i NS. De grå är ju jättesnygga. Jag tänkte ta dom jag med men jag visste inte vad jag skulle matcha till.. Tjolla, hur gick det första dagen på dagis? Hilti, vilka söta pojkar!
    Hej! Hur kändes det att jobba idag? Har tänkt på dig Har det gått bra på dagis?

Det gick jättebra med Milo, men det var ju bara en timme och jag var med...
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-08-18 21:15:44 följande:
    Tjollabolla:Ja, man kan se testen på nätet, om man är prenumerant är det gratis. Dock såg jag nu att det var goretexoverallen från 8848 som fått bäst i test. Den var DYR!Undrar hur denna som jag funderar på är?sambon säger att den har 10000 mm i vattenpelare. HUH?!
    Hehe, jag menade om man kunde se overallen
    Duntoffla skrev 2008-08-18 21:10:19 följande:
    Ja, det är skitdåligt att de inte kan åtgärda detta snart.Vad blir det för NS och rea då?
    Allstå på bild tycker jag att light är snyggare. Jag skulle mest vilja veta hur pass vida dom är i benen, det får ju inte vara så att det är jobbigt för Milo liksom Fundersam
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-08-18 21:25:38 följande:
    jag ahr köpt denim raw light, de kommer förhoppningsvis imorgon, kan ju tala om då hur de ser ut och skicka bild.
    Ahhh då ska jag banne mig vänta! (om jag kan, haha)
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-08-18 21:26:52 följande:
    Tjollabolla:www.8848altitude.com/Sorry!
    Får inte fram nånting på den sidan...
    Duntoffla skrev 2008-08-18 21:27:15 följande:
    Men ska den räknas som smal? Nu blir jag förvirrad. Tyckte att den ser lika baggy ut som mina beiga. Du laddar massa midiapple nu alltså? Har du sett den nya rosa? Såg den idag men det var lite mesig tyckte jag...
    Det står iaf att den är smal och light är vidare. Vilka är det ju jämför med? Sand?
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-08-18 21:38:22 följande:
    Jag tyckte overallen var bra. Nu hade ju Ilon den så han satt ju mest i vagnen, men när han satt i snön så blev han aldrig blöt. Den SKA vara vattentät annars får man reklamera. Regn hade jag den aldrig ute i, för regnar det så känns den alldeles för varm. Kanske aningen för varm om jag ska säga nåt. Det behövs en kall vinter för att den ska vara värd sitt pris. Lite klumpig på Ilon som var så liten, men Liam hade en (som jag tänkt ska funka i vinter också) som han hade när sista snön kom och den tyckte jag satt bra på honom. Den var svart med typ denim-färg fast åt det svartgrå hållet. Såg en sån på T nu. Hoppas jag kan ge ett mer säkert betyg på den om några månader .Och ja, varför dras det pengar för kläder man inte TÄNKT shoppa ?!?!
    Har oxå hört att den kan vara lite väl varm. Nåja, nu passar den ju inte i vinter ändå, så kanske den är bättre nästa vinter när han är lite större oxå.
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-18 21:56:25 följande:
    Hej på er Stämmer in i gnället över fl ... SÅ irriterande!Underbara kids i bt som vanligt!!Tofflan -- gosiga gosiga N i byrån, jag smälter vad söööööt han är Tjolla --- Sötnöten verkar ha haft en bra första dag på dagis! Kan lär trivas som fisken i vattnet ska du se, massa bus och lek med kompisar som oftast e roligare än gamla tråkiga föräldrarna (det är ungefär så jag översätter Oliwers reaktion )Butte --- fina sötfisarna i Molo och lindex! Vad har du för stl på byxorna till bia? Verkar vara sköna dagisbralls till hösten.jompa --- ang NS lurven så är väl det inte en windstopper som det var tänkt innan utan bara polyester foder med endast visst vindskydd men tycker du att den verkar vara bra vintät? kanske ska satsa på en sådan isf....?tjejtriss --- Grattis till T avsluten (och morgonens kommande avslut) DÄR blev det klirr i kassan Vad står på önskelistan nu då?!
    Haha, ja det är nog så dom tänker. Ska bli kul o se vad han gör första dagen jag lämnar honom där
    Har Oliwer oxå börjat nu?
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-18 22:13:42 följande:
    hej hej heeeej Ah, och visst är det bra muddar oxå? har klämt på dem men kollade inte så noga - tyckte de va lite tjejjiga då *dumma jag*
    ÅÅ inte alls tjejiga, Milo har oxå dom!
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:16:23 följande:
    Men jag glömde ju bort lite eleraff-nyheter. Kom en massa vinterkläder när jag var där, bl.a röda termobyxor. Kollade inte nåt, för jag ska inte ha. Sen såg jag oranga fleecen med rosa på. Så fin!! Inga lurvar . Sen lite annat Molo, men hade inte tid att rota. Sen kom Småfolk. Liam vill nog gärna ha en med dinosaurier. Hade inte tid och har inte tillräckligt stort minne nu för tiden att komma ihåg mönstrena, men de finns säkert nånstans som jag har missat ...
    ÅÅ hoppas då att småfolk kommer ut på webben snart. Eller NUU!
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-18 22:25:10 följande:
    Butte , Jen80 , Tjolla (oj vad reaktioner jag fick hihi )Ja jag vet, dumma jag som inte köpte dom innan. Men tyckte faktsgt de va lite girly till Oliwer men efter att sett alla era fina grabbar i BT har jag ändrat uppfattning Har ni andra oxå gått upp i stl som Butte??
    Japp, jag har 92. Fast det köper jag på dom andra molo byxorna med... Men mudden på dom är superbra!

NU har jag äntligen beställt NS Tog lite tid, men nu så bestämde jag mig iaf... Det blev raw light, så får vi se vad jag tycker om dom.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10