Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-20 12:55:29 följande:
    Den MÅSTE Thea ha, så himlans tok fin var den.Jag vågar inte köpa den, får nog ta den blå ist Han är väl 87-88 lång kanske, jupp, köper 86/92 till honom, liiite stort men det funkar.
    Äsch då kan ju inte Thea ha 86/92... Hon är ju ca 80... *bada* 74/80 börjar bli väl korta i ärmarna. Får nog be om mått innan jag beställer...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Ok, då finns det hopp kanske...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll!! Massa fina bilder i BT som vanligt! Lill-Alex är ju så söt i sina uttrar så man dööör

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 22:06:32 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-08-20 22:02:45 följande: Hej på er Fortfarande ok med Thea hoppas jag?!!
    Jadå! hon håller sig i skinnet....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-20 22:08:20 följande:
    å en tripp till gamla hometown   trevligt!!!du får stänga in sväris i skafferit o rusa till alla skojsiga butiker Jupp, vi har de bara bra både Ida o jag, lugn stilla dag med de stora barnen i skolan första dagen *mamma o ida mysdag*ja visst e den rätt snygg den åverallisen va   hoppas den passar nu bara!!!
    va det den m rosa vantar du högg på?? *orkade inte läsa ikapp så långt*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-20 22:11:46 följande:
    jupp! den va det    fin va!!
    jättefin! Ida kommer bli superfin! (som vanligt )
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 22:13:21 följande:
    HAHA ja jag får väl göra det Jag får väl erbjuda en mysdag med Skatten så lär hon inte märka om vi shoppar hela dagen lång Låter som ni haft en mysig dag, härligt!! Du den är tokfin, nästan så man får sätta ett par tofsar på Skatten (För alla smygläsare som tror jag är heeelt galen var det bara ett SKÄMT! )Lina -- Låter bra det, hoppas det håller i sig!
    TROR?? Alla här VET väl hur du är
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 22:15:10 följande:
    NS såklart!!! Jag ska nog försöka tvätta lite imorgon mellan varven. Hmm jag funderar dock, vad tvättar man den med?! Den och orange/röda byxorna vet jag inte riktigt vart jag ska placera
    Jag får ihop en hel tvätt m orange-aktiga plagg...har man snöat in för mycket på en färg då?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 22:25:15 följande:
    försöker du ens protestera?? *galna kvinna* Lina --- hmm nu ska du inte vara sån' *lipar* Tofflan --- Ssccchyyy, inte så högt tack!! flätor, rååååsa kläder och dockorna är ju bara i smyyyyg juh.. Känner mig lite utmobbad här, tur att Angelinah stöttar mig iaf (fast tvätten va visst viktigare... hmmm)
    Stuuumpan då!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-08-20 22:25:41 följande:
    Jag skulle ju gå. Säger hej då igen och gör ett nytt försök
    tror du bara Det är sååå svårt ibland
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-08-20 22:27:26 följande:
    Ha ha, ibland blir det en aning uttjatat, men jag klagar inte. Ibland behövs det verkligen inte fler skor eftersom vi inte har någon skohylla och ALLA ligger på hallgolvet. Ska köpa ny den första slängde vi...
    Vi har skohylla, men av nån mystisk anledning ligger alla skorna på golvet varenda dag ändå...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-08-20 22:31:47 följande:
    ja, så blir det ju.. Skönt att ha någonstans att ställa upp de dock om man vill ha lite städat en stund.
    du menar de sekunderna jag drar dammsugaren i hallen
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-08-20 22:36:12 följande:
    Ni bor för litet.
    så tolkar jag det också Det andra är liksom inget alternativ
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Hej tjejer!

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10