Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-15 13:18:33 följande:
    Det blir nog brun. Hur lång är Kevin?
    brun är andrahandsvalet Han är ca 81-82 där nånstans.
  • J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-15 13:25:14 följande:
    OK. då är han ju nästan 10 cm längre än min. Då kanske den mindre blir bra trots allt.Jag tycker att alla färger är fina. Mitt andrahandsval är nog grön. Sitter och funderar på om jag vågar vänta tills I kollat eller om jag ska gå lös på den danska rean. Svåra val....
    Ja då trro jag du ksa stasta på en mindre. jackan är ju såpass tunn att den även funkar på sommaren när det är lite kyligare. Vart i dk är det rea? Blir inte frakten hög?
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-15 13:29:00 följande:
    Var inne på nån sida för några dagar sen som hade typ 30% rabatt på alla jackor från MAT, har givetvis glömt bort vilken sida det var, någon som vet vilken sida det är?
    Är du oxå sugen på en matjacka?
  • J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-15 13:35:10 följande:
    Svensk? lillaw?
    Lillaw vet jag den affären ligger i min stad. Var och kollade på den igår men färgen är jättetråkig!! Skulle ha tagit med mig Kevin så hade vi iaf kunnat prova så hade jag iaf koll på storlek men det tänkte jag inte på. Fundersam
  • J essica

Slutar nog med att hela tråden snart har MAT jckor

• J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-15 13:38:27 följande:
    Jag med, alldeles för blek färg för skrutt.
    Din skrutt skulle ju passa sååå bra i den gröna! Det är verkligen hans färg. Vilken storlek skulle du valt till han?
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-15 13:42:32 följande:
    Den gröna är jag nog mest sugen på. Uuh, ingen aning, har ingen koll på dom storlekarna.Fast jag tycker jackan är lite i dyraste laget, speciellt om den ska användas till hösten när han blivit ännu äldre, det är ju ingen dagis jacka direkt.
    Hör med Isold. Hon skulle till Slitage som hade 40% rabatt på de.
  • J essica
    gosmamman skrev 2008-06-15 13:46:39 följande:
    Jen80- Vad tjusiga ni var, det är så roligt med bröllop. Vad fin mage du har redan fast du fått 3 barn så tätt.
    Instämmer jag med!! Jättefina var ni!!
  • J essica

Duntoffla: Om inte I får fatt på några och vi hittar nån dansk sida med MAT i rätt storlek kanske vi kan sambeställa?

• J essica
    snoozen skrev 2008-06-15 14:49:45 följande:
    Angående Mini a ture- jackorna så är de stooora. Har storlek 12-18-månader till min kille som är ca 84 cm lång, och den är för stor (men vi använder den iaf ). Viker upp ärmarna minst 1 "varv", ibland 2, plus att den går långt ned på benen där bak. Färgen blev jag lite besviken på då den ser mer klar ut på bilderna än vad den var i verkligheten Dock är den superfin iaf, men jag var inställd på något annat!
    Hmmm nu får jag ändå mer beslutsångets. Om den ändå funkar på din son som bara är 2cm längre än min kanske man ska ta den storleken till kev. Då kanske han kan ha den både hösten och våren.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10