Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-23 22:21:21 följande:
    Hjälp mig att komma på nån doppresent till en liten 4mån kille.F,Ö så är jag lite nervös idag för imorgon åker min 5åring på sin första semester utan oss. Hon ska till kolmården med farfar och hans fru och en av sina kusiner.Eg ville jag inte att hon skulle åka, förra året sa jag ifrån för jag tyckte hon var förliten men iår när tjatandet började så sa jag motvilligt ja.
    Det kommer säkert att gå bra. Jag förstår att det är nervöst! Mina svärföräldrar vill ta med sig båda våra barn på sin motorbåt ut i Sthlms skärgård i sommar men jag känner mig inte alls redo för att släppa iväg dem.
    lillronya skrev 2008-06-23 22:26:23 följande:
    Håller tummarna åt dej om du håller åt mej.Förstår hur du känner!På fredag ska min tös åka till Italien me musikskolan. Paradorkestern gör en resa varje år för att sela utomlands och i år fick min "lilla" följa med. Jättekul för henne, men jag håller redan på att gå åt....Hon är ju visserligen en ansvarsfull 14åring, men för mej är detta jättestort. 
    Stora tjejen! Vad kul för henne att åka med men jobbigt för dig!
  • isold2003
    Jen80 skrev 2008-06-23 22:40:23 följande:
    CamillaJ: Åh, va härliga bilder !! Och snygga killar såklart ... Isolde: Vad är det för NS-jeans? Vill se en bättre bild tack !! Och decenttröjan är ju så fin. Var sugen på en till Liam, men det har inte blivit av att beställa... Men nu blev jag ännu mer sugen.I brist på Katvigs rosa/vita velour så kanske man ska köra på en helrosa. 170-nånting kr på hippo är ju inte så farligt. Men frågan är om man ska köra på 62 eller 68. Är tänkt till höst och ja så länge den sen räcker. Tycker ändå att de jackorna funkar året om. Gör ju inget om den är lite stor, men i sept börjar det väl bli lite kyligt och då är Ava 4 mån... 68 borde väl bli bra?!? Eller vågar man vänta på nån rea på rosa/vit?!?!
    Det är NS trekvarts jeans, lite tunnare i tyget och jättemysiga. Så fina dina barn är, superfina lockar. Stackars lilla örat, ärret ser fint ut iaf.
  • isold2003

Butte, vilken underbar syskonbild i bildtråden! Och Bia blir man alltid glad av att se

• isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-23 22:49:29 följande:
    Vad tycker ni om wct-dressarna?! Hummel vs NS?
    Tycker att NS är mkt finare men min (storkillens) luvtröja har blivit väldigt sliten utanpå luvan på något skumt sätt. Hummeln har hållt sig fin men är inte alls lika snygg på. Men fördelen med Hummeln är att den skanar luva. En msaksak helt enkelt
  • isold2003
    isold2003 skrev 2008-06-23 22:52:53 följande:
    Tycker att NS är mkt finare men min (storkillens) luvtröja har blivit väldigt sliten utanpå luvan på något skumt sätt. Hummeln har hållt sig fin men är inte alls lika snygg på. Men fördelen med Hummeln är att den skanar luva. En msaksak helt enkelt
    Kan inte stava men ni förstår ändå hoppas jag
  • isold2003

Måste hoppa i säng jag med. Godnatt och  shoppa väl!

• isold2003

Hej hej! Kikar in från jobbet. SÅ mkt fina bilder i bildtråden! Såna söta barn!! Imorgon ska jag få shoppa lite för en av mina bästa kompisar fick en liten tjej idag! Så mysigt. Ska kika igenom tråden lite och se vad ni har haft för er. Får se om jag hinner in något mer men var tvungen att iaf hinna kika i bildtråden

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-25 00:04:43 följande:
    hmm en fullständigt ot fråga. vad är natriumklorid? är inte det typ salt?
    Koksaltlösning om du har det på flaska för sköljning av ögat
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-25 00:12:14 följande:
    hmm, det är en salva... natriumklorid i emulgon står det. hoppas inte det svider
    Nej då, det är inte retande, används till allt inom sjukvården, sköljvätska helt enkelt. i emulsion? bara lite tjockare alltså.
  • isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 00:16:01 följande:
    Natriumklorid 0,9% räknas som at det inte påverkar kroppens egen sammansättning... det är inte koncentrerat. Och salter är ju en kemisk förening av.... eller det här vill nog ingen höra på....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10