Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

havsvind skrev 2008-06-08 21:02:33 följande:
    Hej alla shoppingglada!Jag var inne här och presenterade mig för en sisådär fyra månader sedan. Trodde att jag skulle få all tid i världen att hänga i trådar som denna och handla på nätet, men icke! Min dotter fick kolik och jag har tillbringat några månader med att bära och gunga... Men nu är hon som en dröm och jag ska ta igen all min förlorade shoppingtid.Lite kort om mig...Är strax över trettio, gift och bor i hus. Älskar att vara mammaledig och att shoppa, gärna på nätet. Favoritmärken: Molo, Småfolk och Mini-nümph. Var inne och kollade i bildtråden och såg att flera varit och shoppat på Molos lagersalg!!! Var har ni varit? I Danmark?? Har de utförsäljningar varje säsong?
    Välkommen tillbaka!! Usch för kolik-magar! Thea hade också magtrassel när hon va yttepytte...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-06-08 21:09:54 följande:
    Var det poetrybyxorna du var ute efter? Vilken storlek?
    80 ska det vara!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-06-08 21:10:09 följande:
    Vad duktig hon är!Vi försöker med Anjelin också här. Går bra när hon är utan kläder, men så fort hon har kläder på så glömmer hon.
    Det är ju rätt årstid nu iaf Hoppas det går bra... bara o påminna sig blå antar jag...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-08 21:11:03 följande:
    Ikväll har vi en liten premiär här hemma. M har fått somna i stora sängen ikväll, inte spjälsängen utan hennes nya stora säng Vi måste ju prova och se om detta kan lösa hennes sömnproblem, för snart går vi under här hemma.Jag har ju henne dygnet runt på mig känns det som eftersom hon är sååå mammig och ska vara nära nära hela tiden.
    Håller tummarna för att detta är lösningen!!! Jag har en klängfis med fast hon har ju inga sömnproblem just nu iaf. Hon har hittat tillbaka till sina vanor igen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Duntoffla: tack söta du för hjälpen iaf Jag får ta de t ordinarie... Har ju fyndat så mycket annat på sista tiden

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    havsvind skrev 2008-06-08 21:19:02 följande:
    Vad snabbt det går här i tråden!! Och tack för alla välkomnanden, det värmer! Vet du var någonstans i Danmark?
    Här får du hålla i hatten om du ska hänga med Vid denna tiden så är det ruggigt tempo här
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:24:48 följande:
    joo, jag jagade som en tok tills skatten tipsade mig om en butik
    är det nu jag ska skämmas
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:27:30 följande:
    nnäää, varför det??
    va det inte gula hästen hon hittade de på??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:30:51 följande:
    jo... men det behöver väl inte du skämmas för!
    Jag hade helt missat att både du o angelinah jagade de där sabla byxorna... o jag som ränner där... fick ju skämmas när jag hörde att skatten snubblade över dem när hon sprang in på gula hästen när vi varit på mässan
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Jen80 skrev 2008-06-08 21:32:09 följande:
    Åh, va fin hon är i de kläderna !!God kväll förresten ... Händer det nåt kul här då?Funderar mest på allt som är på väg med posten nu i veckan. Kom på mer kläder. Så det jag väntar på till Ava är:*Katvig rosa/vit sommarsuit*Molosuit med lila prickar på (tror jag det var . Tradera)*Poetry-suit*Småfolk body med blommor påHmmm, tror inte det är nåt mer...Sen ska jag in till stan i veckan och köpa den rosa omlottklänningen med små blommor på (kikkid) till Ava att ha på bröllopet vi ska till nästa helg och så funderar jag på en sommarsuit från Molo (samma fina som Loveliva köpt till Hilda). Den är så fin, men Ava behöver den verkligen inte, så vi får se...
    åh vad trevligt! Jag har också lite saker som jag hoppas dimper ner i lådan
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10