• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-07 13:02:04 följande:
    Men jag vet inte riktigt om jag gillar planeterna, ena sekunden tycker jag dom är jätte fina och andra sekunden hemskt fula.Bokstäverna gillar jag mer och mer...
    Ja men ta bokstäverna då
    Fast planeterna är fiiina, så jag tror inte att du skulle ångra dig
  • jacao
    nikki2006 skrev 2008-08-07 17:14:18 följande:
    Ja verkligen och jag vet inte om ni vet. men jag vet vad som kommer till våren i moloNyfiken någon????????????????????????????
    JAAAAA SJÄLVKLART!
  • jacao
    nikki2006 skrev 2008-08-07 17:19:16 följande:
    Det kommer supersnygga dalmatiner tröjor typ gamla lammen och gamla bilarna kommer SUPER SNYGG och ljusrosa lurvisar och något liknande cirkus fast med godis automater med tuggumi  och super snygga blå stjärnor.Ja jag kommer behöva börja spara redan, jag ville ha mer än ur denna kollektionen
    Ljusrosa lurvisar, och godisautomater med tuggummi låter spännande
  • jacao

Åh så söt liten Ava i BT En massa andra sötnosar också förstås, och massa fina kläder som jag nu vill ha

• jacao
    Buttelina skrev 2008-08-07 22:39:26 följande:
    kolla in liksom FIIINA lurven! och stjärnbodysarna
    Den grå lurven, är det den som finns bild på hos rumba? Så svårt när färgerna ser olika ut på alla bilder ju...

Stjärnbodysar Får kanske ta o maila krumelur
  • jacao

Jag blir helt snurrig av alla dom här lurvarna....kommer inte att kunna välja ut vilka jag ska ha *vill helst ha typ alla*

Jag gillar den turkosa, men vet inte om den passar nån av mina blekfisar? Och kanske vill man ha lite murrigare färger till hösten?

Nä nu går det bara runt i huvet, dags att slänga sig på sängen...
    Sov gott alla

• jacao
    SmillaMilla skrev 2008-08-08 13:00:40 följande:
    Vilken storlek kan man gemföra 5-9 månader med?
    det måste väl vara ca 68-74, tror jag iaf
  • jacao
    ängeln83 skrev 2008-08-08 13:43:13 följande:
    Nu kom postis Bild finns i BT.Kommer bli super fin ihop med NS jeans, o dom matchande byxorna som kommer nästa vecka.
    Ja, visst är dominoprintet urfint?
    Härlig brun färg med massa färglada tärningar och dominobrickor
  • jacao
    ängeln83 skrev 2008-08-08 15:10:26 följande:
    Fiiiinfiiiina, o nu längtar jag tills på måndag då dom andra 2 kommer. Mm, speciellt Domino, har passar bra i murrigare färger. Men jag är liiiite tveksam till turkosa stars, trodde jag skulle gilla den passa men det är nåt som inte riktigt stämmer.
    Nämen, jag som nästan tyckte att han var finast i den turkosa
    Men de är verkligen superhärliga alla tre, vill ha den med gröna o rosa stjärnor till Greta
  • jacao

IIIHHH idag kom mina fynd molosar *lycklig*

Rymdtröja m randig ärm, motorcrosströja och blomtröja m randig ärm. Fick 100 kr rabatt/ tröja så jag är suuuuper nöjd

Vilka söta tjejer som trillat in i BT nu på morgonen
    Funderar på den där prickiga tröjan/tunikan, fast i rosa med gröna prickar!

• jacao
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 15:17:29 följande:
    *spammar vidare*HALLÅ! Nån som använder body MÅSTE köpa denna!www.tradera.com/_HELT_NY_BODY_IFR_SMAFOLK_ST8...Så fin och billigt!
    Va söööt den va! Greta använder body, men jag är inte riktigt förtjust i småfolks bodysar, de är så breda! (även på min lilla knubbis )
  • jacao
    jompa skrev 2008-08-12 16:53:00 följande:
    Hur skulle ni göra, köpte en Katvig suite på T som jag nog måste sälja vidare då den är för stor. Den är helt ny med lapp och jag köpte den till ett bra pris, kan man lägga högre pris än man köpte den för eller är det taskigt??
    Jag hade nog satt samma pris som jag köpte den för i utropspris och sen ett lite högre "köp nu" pris
  • jacao
    Incommunicado skrev 2008-08-12 21:54:07 följande:
    Har BESTÄLLT!! Molo förstås!Massor... bla  en del saker jag ej sett här, t ex pingvintröja med stjärnarm. Det var den som fick mig att beställa och sen köpte jag allt.. *gulp*nu ska vi fika o sen ska jag lägga mig o drömma om alla molosar som jag nu väntarpå....
    VAAAARRRR?
  • jacao
    Incommunicado skrev 2008-08-13 13:31:19 följande:
    Har ni sett att katvig helt ändrat stil på sina velourisar, både byxa o jacka? lite besviken är jag, deras är coola om än inte så praktiska.
    Fast jag tycker velourjackorna ser mycket snyggare ut nu, så jag är glad!
  • jacao
    belladona skrev 2008-08-13 15:13:47 följande:
    jag vill har tillbaxa kragen
    Ja, den e ju mysig Men jag gillar inte riktigt de små fickorna på gamla velouren... de nya ser bättre ut. Men då finns ju som sagt inte kragen... Antar att man inte kan få allt i ett o samma paket
  • jacao

Hellu i traden Anvander en engelsk dator for tillfallet som ni kanske marker finns det inga a med prickar ovanpa

Ar lite besviken pa smafolk inga grejer som jag kanner att jag absolut inte kan leva utan (planboken tackar). Sommarkollektionen var ju verkligen underbar!

Forsoker sta emot suget att bestalla nya NS jeans men vet inte hur lange de haller Tycker deras jeans ar toppen till min lillskrutta. Grabbarna passar de inte alls pa

• jacao
    SmillaMilla skrev 2008-08-15 12:01:21 följande:
    Hej tjejer! Var länge sedan jag skrev men läser varje dag. Måste dock göra ett litet ot inlägg för nu är jag en stolt mamma Min son har fått sitt första kärleksbrev. Flickan hade gjort det helt själv, men en dagistant hade fått hjälpa henne skriva i. Hon sa alltså till tanten vad hon skulle skriva. Så här stog det: "Om du var en blomma och jag var en ko då skulle jag äta upp dig för du är så god". Visst var det gulligt. en liten tår i en stålt moders öga
    ah, sa gulligt
  • jacao
    Jen80 skrev 2008-08-15 13:01:09 följande:
    Men ååååh, va gulligt !! Liam hade lekt en massa med en liten tjej som heter Klara idag. Hans "fröknar" verkar vilja para ihop honom med en kille (pojkar - pojkar ni vet ) och jag är superglad att han vill leka med en tjej. Tjejer har en tendens att lugna ner pojkar . Arvid har bara spindelmannen-tröjor också så han kan ha dåligt inflytande på min son . Funderar på ett par randiga Molo-byxor till Liam (med lång mudd) att ha på dagis. Superskönt under termobyxor och så. Eller tror ni det ser muppigt ut på en så stor kille? Han har ju lite smalare ben än lillebror... Men det är mest för att jag tycker de ser så sköna ut. Sen får det bli en lila tröja på Lindex.
    Jag tror inte att det kommer se konstigt ut pa nagot satt med dom brallorna pa Liam. Och jag tror precis som du att det ar skont och smidigt under termobrallor eller overall. Och mkt snyggare an vanliga "mjukisar" som annars brukar vara populara dagisplagg (ar allergisk mot "mjukisar" )
    Sa koooop sager jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10