Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-07 21:30:52 följande:
    God kväll!Helt slut efter Liams kalas och efter att ha haft barnen ensam typ sen igår morse. Sambon har varit rätt off idag om man säger så, så han har inte varit till så mycket hjälp . Men Liam har haft en rolig dag med en massa bus och paket. Ava fick dock roligast paket . Svart/vit-randig Pop-klänning med svarta leggings till och en Nanoou sommarsuit, vit och rosa. Väntar paket med posten i veckan nu. Molos poetry-suit och Katvigs rosa/vit-randiga sommarsuit . Bara kläder till Ava ...
    Åh vad kul att stora grabben fick ett bra kalas Är imponerad, 3 barn på 3 år, jag hade aldrig orkat

Underbart söta barn i BT! Skatten skulle jag kunna käka upp så gosig han ser ut
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-06-07 22:08:13 följande:
    Haha, jag orkar inte... men nu är det lite sent påtänkt . Hehe, nä så illa är det inte, men jag kan lova att det är fullt upp! Man är trött på kvällarna... Så nu ska jag nog ta och göra mig redo för sängen. Har shoppat tillräckligt för ett tag framöver känns det som.. även att jag vet att det snart kommer bli mer . Läste nåt om Pops rea. Hmmm, sugen!!!
    Usch fy ja du måste vara trött! Bums i säng! Det är nog all shopping av ina flickkläder som tar på krafterna

Nu ska vi se nån film och jag ska fundera vidare över katvigs suiten. Har kommit på hur grymt bra dom är att dra på på kvällarna, frågan är bara om storlek 80 räcker... Fundersam
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-07 22:16:50 följande:
    lillebror i mars i strl 80 stooor i storleken
    ÅÅÅ Sööötnos! jaha, då blir det nog en sån här
  • Tjollabolla

godmorgon!

Håller med om att man saknar Maugu å Angelinah, hoppas verkligen ast dom mår bra med tanke på omstädnigheterna.

Idag är det fortsatt städning som gäller, hoppas vi blir klara idag. Det går ganska långsamt framåt, en av oss måste ju va hemma med Milo...

Åhvad jag är glad att jag beställde katvigs boilersuiten!

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-08 07:36:14 följande:
    God morgon.Jätteåskväder här i natt som väckte en, och sen kom det lite regn vilket verkligen behövs men nu är det sol igen Idag ska jag kolla på en vagn
    Oj åskade det så mkt!
    Vad blir det för vagn nu då?
  • Tjollabolla

2½ timma utan att någon skrivit! Halleda, vad händer med vår tråd Ingen som har tid att shoppa, då MÅSTE det vara fint väder

Nu är det bara hallen kvar i lägenheten sen är den klaaaaaaaaaaaar! Jag har varit där sen nio i morse...*pust* Hemma o käkar lite, sen är det dax igen för det sista... Hopps det går fort så jag med hinner njuta av lite sol sen.

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-08 15:34:16 följande:
    Jag bara måste sätta in en bild här på mina tjejer. Blir så glad av den här bilden som jag tog idag.Ursäkta jätteot....
    Åh vilken glad, somrig bild!
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 16:29:01 följande:
    Lilronya: underbar bild!!!Kollar snabbt om ngn vet om det finns lite molo-rea (Jagar poetry)
    Batinki har 30%!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10