Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Använder allt på dagis, förutom ett fåtal plagg, kanske 4 st per barn som är inköpta just för "finare tillfällen".
    Det mest perfekta dagisplagg som använts flitigt de senaste månaderna är kikkid frottédressen, har både den röda o den rosa o de används OFTA! Sååå snygga o så praktiska, fröknarna gillar den oxå

• jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 15:48:31 följande:
    Vet inte, velar själv på om man vågar lägga ut ett gäng till.... Men det finns ju knasbollar som oss som köper nu till hösten så kanske Nu är d lite annat folk här så frågar igen, brukar man få mail fr LPL när d skickat varorna? Minns inte, va så längesen jag best. sist
    Jag tror inte att jag fått mail därifrån när de skickat faktiskt.. Minns inte..
  • jojoa75
    jompa skrev 2008-06-10 22:38:02 följande:
    Så där, Sverige vann och jag kan gå och lägga mig Råkade klicka hem en jacka oxå från MAT , hoppas nu inte den är för liten.Ses imorgon tjejer, shoppa väl.
    VAR finns MAT?? Är de på erbjudande nånstans???????????

Kikar in lite snabbt bara, håller på med Tradera för fullt...

Funkybaby har 30 % på HJORTH
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-10 23:01:44 följande:
    Jojoa: Vad har annacill för öppettider??
    hmm on to fre tror jag hela dagarna iaf, syns de inte på hemsidan? Ska kolla mitt bonuskort sen..

Tack för alla komplimanger om Emma o kiseungarna!
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 23:00:45 följande:
     på T
    attans...
    håller ju på att lägga upp auktioner, endaste kvällen på länge jag inte hänger här... o så missar jag såna gobitar...

Attans!!!!!!!!

Nån som kommer ihåg om lollopards tapetmönster hette nåt speciellt? Typ wallpaper eller nåt?
  • jojoa75
    isold2003 skrev 2008-06-10 22:16:52 följande:
    Belladonna, fina tara! Så fin kombo!Jojoa75, superfin bild på din tjej! Luggen är fin nu tycker jag
    Tack!
    Jodå, har allt varit hos frissan o rättat till den
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-10 22:20:57 följande:
    jojoa: så söt lill tjejen är  Underbara ögon på den bilden Belladonna: riktigt avis på den fina jackan, söt din tös är, hon klär skitbra i rosa
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 22:22:47 följande:
    Håller med dig i allt du skriver
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 22:37:47 följande:
    ÅH jojoa vilken underbar bild på tösen! Den borde du förstora!  Åh så söta kissar!Preggi; den bodyn från småfolk är verkligen fin i färgerna! Undrar om den finns som t-shirt...
    Tack! Va goa ni e.. Den ska förstoras! O hänga i våran hall, o så ett på Lucas så klart o så Pappelinamattan...
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 23:06:24 följande:
    Lina --- hihi, var det den klänningen du menade. Såg den innan och tänkte att det är nog en riktig Thea klänning Superfin kommer hon bli!*väntar ff på modellbild i plastisock* jojoa ---- Underbart kort på Emma - tur att jag inte blundade belladona --- jackan passade ju jättebra !!
    Duntoffla skrev 2008-06-10 23:08:35 följande:
    Jojoa- Fina Emma! Och vilka söta dunbollar!Lina- Fin shopping! Äger Thea några suits eller byxor numera?
    tack igen
  • jojoa75
    havsvind skrev 2008-06-10 23:18:57 följande:
    Jojoa-Vilken fin bild! Och så kattungar!! Jag smälter! Kattungar måste vara det absolut bästa som finns. Jag kan vara hur arg som helst, visa mig en bild på en kattunge så blir jag genast på bra humör!
    Samma här! Jag bara smälter...... Försöker övertala sambon om att behålla alla Nejdå, vi ska behålla en o sen ska mamman steriliseras, inte trodde vi att hon var ute på såna dåligheter redan.. bara barnet ju
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-10 23:45:10 följande:
    Tror de bara hette WallpaperNu ska jag lägga mig så jag pallar med en dag på IKEA imorgon.Go natt tjejer!
    gick in på lollopards sida o hittade! Tack annars!
    Såå himla mjuk o skön bomull det var! Positivt överrraskad, helt klart! Nåt sånt måste införskaffas!!! I rätt strl Sonen gillade inte sin alls heller, men men.
    mortillsju skrev 2008-06-10 23:45:08 följande:
    De kanske de är? Jag får väl kolla eller be min säljare efterlysa ett par annsr. Frågan är blå eller röda??
    De i små strl är slut. De blå tog slut i alla strl snabbt. O som sagt, de i små strl är slut. De minsta i de röda är 98/104.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10