Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-13 10:33:49 följande:
    Jag har ju tänkt köpa de katterna länge, men har nu gett upp att de finns i Jonnas strl här i Sverige, så Nora fick dem istället.Mmm.. men Stella har turkosa och svarta tights så ekonomiskt sett så är den svart/turkosa klänningen perfekt
    Lite ot, men du hade väl köpt en helly hansen jacka till nån av dina flickor? hur är dom i strl? tror du att jag kan köpa 98 till en kille som är ca 90 lång eller blir det för stort?
  • Mosen08
    Tjejtriss skrev 2008-08-13 11:09:37 följande:
    Hrm, det går nog bra, det går ju att spänna åt vid ärmsluten. Stella är ca 1 meter och fick 110 och Nora som är ca 120 har 128. Jag gillar när de går ner över rumpan!
    Åh tack, då blir nog 98 perfekt hittade den för halva priset så då måste jag ju slå till
  • Mosen08
    Tjejtriss skrev 2008-08-13 11:15:50 följande:
    Oj, var?
    barnboden.se men jag såg nu att det va 250kr rabatt och inte halva men det skiljer ju inte så mkt..
  • Mosen08
    jojoa75 skrev 2008-08-13 11:25:35 följande:
    JA!! H*n blir ju inte så himla billig när man lägger på denna summan oxå liksom.. Nej ska ta o hoppa in i duschen nu, ska åka o tura med barnen. Kul att åka båt! O så ska vi äta pölse o glass i Helsingör
    Åh vad avundsjuk jag blev nu, pratade med sambon senast igår om att jag skulle vilja åka till helsingör, det är ju så himla mysigt där
  • Mosen08
    Tjejtriss skrev 2008-08-13 11:28:39 följande:
    Jaha, det var där vi beställde först också, men reklamerade den. Får se om de går med på det..
    Var det nåt fel på den? Verkar dom knepiga där?
  • Mosen08

Nån som har koll på vilken av lurvfleecen eller vantfleecen som är varmast?? det fanns ju en sån fin vantfleece på madsogmille

• Mosen08
    Duntoffla skrev 2008-08-14 11:15:18 följande:
    Såg du också den med rosa fickor? Vill ha en liten tjej att sätta den på...
    Ja det va den jag tänkte på, helt underbar ju hoppas verkligen att den kommer till nån svensk webshop
  • Mosen08
    Duntoffla skrev 2008-08-14 11:15:18 följande:
    Såg du också den med rosa fickor? Vill ha en liten tjej att sätta den på...
    På matadorkids sida finns en liten bild på en orange vantfleece med rosa vantar, också supersöt.. det kommer bli väldigt svårt att välja känner jag
  • Mosen08
    belladona skrev 2008-08-14 12:35:23 följande:
    den går jag och vänta på att shoppa
    Det förstår jag Tara passar så himla bra i rosa   den va verkligen jättefin, undrar när den dyker upp.. det har ju kommit några vantfleecar i dom svenska butikerna men det är ju bara "killfärger"
  • Mosen08
    Jen80 skrev 2008-08-14 21:39:54 följande:
    Jag igen ... Vad säger fröknarna om hans Converse? Usch, jag känner att jag måste köpa några nya skor till Liam som är lättare att ta på. Tror inte att Converse uppskattas så mycket av fröknarna.. tyvärr, för jag tycker det är en bra sko.
    Jättefin Ava i katvig suiten, fägerna passar henne perfekt tycker jag åh superfina po.p filten, du såg möjligtvis inte om det fanns fler kvar? mamma skulle varit inne idag men hon hann inte, hoppas verkligen att den finns kvar imorgon, den är ett måste här för tillfället och sambon suckar som vanligt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10