Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-06-08 21:33:55 följande:
    Jag är ute efter Badskor.. hade ifrån Po.p till Isak förra sommaren nej förra igen och det är storlek 22 i dom tror det är rätt små ,lillebror kan inte ha dom. Dom va riktigt bra, kunde ha dom på stranden i vattnet ..behöver ha såna nu och po.p säljer dom inte längre nån som har några andra förslag.Föresten har bytt press bild så ni inte undra vem som nu skriver
    1klass har nga röda... Fast de kanske är stora??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-06-08 21:48:41 följande:
    På Poppen är det ju i alla fall fraktfritt och finns i 80
    tack men jag högg på eleraff
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-06-08 21:59:30 följande:
    Same same but different! så länge det är samma pris och fraktfritt
    precis! Jag gillar eleraff... jag har fått så jäkla bra service av henne flera gånger så jag "stödköper" gärna där
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Duntoffla: poppiloppen ÄR bra!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Såg en liten tjej på coop idag i molos hawaii-klänning. Såååå fin den är! *grön av avund* måste ha en sån när Thea fyller ut den!!!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:13:29 följande:
    Wohoo molo t-shirten från batinki fanns kvar Men vilka lustiga regler dom har, om jag inte hade satt in pengarna senast imorgon OCH skickat en prink screen på det så fösvann beställningen. Tur man var hemma liksom... Vad händer här ikväll? Shoppas det ngt?
    eh va?? skummisar... Skaffa kortbetalning då!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-08 22:27:41 följande:
    haha, nä det är inte korven
    haha den korven är numera välkänd
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:32:39 följande:
    Mig har dom svarat på mitt inbetalningsmail att det är ok och att dom skickar imorgon, det gjorde dom nu för en halvtimma sen, direkt efter att jag skickade det.En gång har jag mailat batinki och frågat om jag fick vänta några dagar, tror det var vid rean i julas. Det fick jag om jag betalde in tyo 15 el.20 % av beloppet . Ska bli spännande att se vad dom svarar dig. Att få negativt omdömme i denna tråden är nog INTE bra för en nätshopp
    du det är ingen bra reklam alls... Det är mååånga som läser i det tysta.. *vinkar till er*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:36:29 följande:
    Nä nu säger jag godnatt! Så trött efter allt städande... Har duschat men luktar fortfarande rengöringsmedel om händerna!Natti!
    natti natti!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jojoa75 skrev 2008-06-08 22:47:11 följande:
    Jag har oxå varit hos henne o hälsat på www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6564...www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    åh den understa va jättefin!!
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10