• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ja då blev man utkastad igen då

Nu har dottern spytt så något dagis imorgon blir det inte, inte förrän tidigast onsdag då, så nu får vi se hur vi ska lösa detta, men med vår tur så kan hon nog inte gå på hela veckan för detta lär väl hålla i sig.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 09:58:57 följande:
    Sitter och funderar över vilken vinteroverall man ska satsa på i år. Jag tycker Molos är lite väl dyra, men det hade inte förvånat mig om en sån hade hamnat här tillsist ändå... Var så inställd på att kunna använda vår ju!Denna var ju fin! shop.millepercille.dk/ShowImage.aspx...
    Jag ska vänta med att köpa overall och se om det blir nån vinter annars tror jag skalkläderna med bra under kommer funka här.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 09:59:37 följande:
    Nej fy vad trist!!! Usch! Hoppas det är snabbt övergående.
    Mmmm jag med.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 10:16:23 följande:
    Jaa, fast nu när han ska gå på dagis så kommer den ju nog att användas ändå...
    Funderar på en skaloverall istället så kan man bygga på under om det blir riktigt kallt. Pops är vind och vattentåliga.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-17 10:45:56 följande:
    God förmiddag!Jompa- Stackars lilla M som åkt på något magkör Trist när det är första dagen på dagis imorgon och allt. Hoppas att det "bara" är ngn bakterie som snabbt är ur kroppen. Tycker nog att du är värd lite tröstshopping Ängeln- Säger som Tjolla-Moon kids är mysiga kläder. Funderar på deras velour som ser tokmysig ut och passar på min lilla kille mer retrokrage och allt Noel sover middag och sambon tog en tuppis han med. När de vaknar så ska vi åka och köpa eller beställa tapet till N´s rum. och sen köpa markduk att ha under sandlådan.Sen blir det nog så att en kompis till sambon kommer över med dotter kanske.
    Hallå

Ja man åkte liksom ner i ett svart hål här hemma, allt från i höstas kom över en. Det känns som att man inte har tid med sånt nu när man ska jobba. Får se hur detta ska lösas nu eftersom planen var att mannen skulle skola in nu i veckan och sen börjar vi båda jobba.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-17 10:53:44 följande:
    Förstår att det verkligen kommer olämpligt. Har ni tur är det snabbt övergående och hon kan kanske börja på tisdag/onsdag. Finns det möjlighet att sambon kan ta inskolningen början på nästa vecka också?
    Det är det jag tror bli svårt då han har massor på jobbet så jag vet inte. Jag får kanske ringa och fråga om jag kan börja senare eller nåt, inte så populärt kanske men vad ska man göra.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-08-17 10:56:10 följande:
    Titta på mikk-line också, de är billigare än Reima men smidiga, tunna och vattentäta
    Åhh bra att du är här. Kommer ihåg från i vintras att du rekommenderade ett par vinterskor som skulle vara superlätta. Inte lika klumpiga som Kavat och Ecco. Vilka var det??
  • jompa
    Mawe123 skrev 2008-08-17 13:00:01 följande:
    Jag har också irriterat mig på FL ett tag nu, är plus medlem och eftersom man med det betalar pengar varje månad för en tjänst anser jag att den ska vara tillgänglig för mig som användare och inte strular som det gör nu. För mig har det de senaste veckorna varit oftare som "sidan inte är tillgänglig" än att jag kommer in på min sida eller mina favoriter Mailade FL supporten för ca två veckor sedan och ifrågasatte om de verkligen kan ta fullt betalt för plustjänsten då tillgängligheten fungerat så dåligt, de har inte svarat, vilket gör mig än mer irriterad
    Håller med helt och hållet, är oxå jävligt irriterad. Detta strulandet är inte rimligt längre. Det har hållit på sen den 6/8.
    Tänk de som har saker ute på köp/sälj och kanske får svar men kan inte svara tillbaka, och så tröttnar köparen och köper sakerna nån annanstans. Och sen alla vi som betalar för plus, ska vi behöva betala för denna månad verkligen när man inte kunnat använda sidan särskilt mycket. Nä skärpning.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-08-17 17:58:29 följande:
    Jag försvann ju, fl är omöjligt Superfit!
    tackar då vet jag, ska kolla dem.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-17 17:55:38 följande:
    Grattis!Jag missade en auktion idag som jag hade span på...
    Preggi: Hur känns det nu ikväll när det är så nära? Är du nervös?
    Vilken tid börjar du imorgon?

Det kommer gå superbra och tiden kommer gå fort och utan att du vet ordet av är du hemma hos dina små tjejer igen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10