Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-14 19:53:08 följande:
    God kväll tjejer! Behöver er hjälp nu angående en suit som jag inte är hundra på. In i BT och kolla. ÄLskar färgerna, men har aldrig riktigt gillat trycket. Hmmm, kommer jag använda den tror ni??
    Jag tyckte att den var jätte fin, speciellt färgerna, och mönstret skulle jag nog stå ut med eftersom den är så fin i övrigt, jag tycker absolut du ska behålla den.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-08-14 20:01:39 följande:
    ängeln- Jätte fin shopping!!!!!!
    Tack
    Super nöjd är jag.
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2008-08-14 20:25:57 följande:
    Det är den verkligen!Finns den inte nån annanstans? Harmoni har inga nyheter alls uppe.Med knapp eller med andra ärmar alltså, flowerprintet strl 92.
    Är det denna du menar?
    http://www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07948.jpg
    o här är en annan:
    http://elvasmatroll.e-butik.se/Elvasmatroll/images/shop/MLO-08-79.jpg
  • ängeln83

Hallå flickor.

Äntligen är denna arbets veckan över, nu är jag ledig igen
    Har varit världens flummigaste dag, har inventerat och när 2 tjejer som är urusla på matte ska inventera så kan det ju inte bli annat än fel

Inget nytt man missat?

• ängeln83

Godkväll

Hemma efter en 3 timmars cykelrunda, med lite lekpark/korv och glass pauser
    Var ju så himla underbart väder idag, alldeles lagom varmt/kallt.

Är stolt över att jag inte shoppat nåt på 1 vecka nu, det måste vara personligt rekord.

• ängeln83
    jompa skrev 2008-08-15 20:00:40 följande:
    Go kväll.ok det är så det blir när man jobbar alltså man hinner inte shoppa Det är ju illa
    Man gör ju verkligen inte det
    O man hinner ju knappt titta i BT, annars får man ju all shopping lust därifrån

Får väl se hur mycket jag shoppar nästa vecka nu då, är super sugen på ett par NS jeans, och det behövs faktiskt, Liam har bara 1 par jeans just nu.
  • ängeln83
    gosmamman skrev 2008-08-15 20:09:13 följande:
    Låter som en toppenndag, tyvärr har vi haft en hel del regn emellan åt .Jätteduktigt att inte shoppa på hela vecka. Hade du bestämmt det eller har det bara blivit så?
    Första dagen här på typ 2 veckor som det inte regnar på hela dagen, då gäller det att ta vara på den, på söndag skulle det tydligen bli regn igen Fundersam

Visst är jag duktig
    Naeh, det bara blev så, har ju inte hunnit nu när jag jobbat.
    Får väl ta igen det nästa vecka
  • ängeln83
    gosmamman skrev 2008-08-15 20:12:37 följande:
    Har det kommit ut nå småfolk i shoparna?
    Lite har det ju kommit, Ajabaja och Kullerbyttan vet jag.
  • ängeln83
    katarina118 skrev 2008-08-15 20:39:06 följande:
    mena vilket märke är midiapple egentligen??
    Katvig.
  • ängeln83
    gosmamman skrev 2008-08-15 20:30:52 följande:
    Pingusarna är ju bara fööör sööta, hoppas verkligen som kommer i tröja för då är dom ett måste.Jag skulle sååå gärna vilja ha en tröja fr småfolk till bebben med buss, taktor, helikopter el liknande men jag tycker dom e lite för pojkiga.Jag gillar dom röda bussarna men inte den blå bakgrunden, ingen av mina töser passar speciellt bra i blått (inte jag heller) men kanske kan den gröna med helikoptrar han passa bebben?
    Pingusarna är super fina, tror dock inte Liam skulle passa i dom
    Hittills har jag inte fastnat för nåt från Småfolk direkt, hade ju hoppats på att denna kollektionen skulle bli lika fin som sommarens.

Den gröna med helikoptrar är fin, funderar lite på den jag också. Tror bebben skulle bli super fin i den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10