Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

havsvind skrev 2008-06-23 20:55:01 följande:
    Jag lovar har man en vill man ha alla färger!
    Sant!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-06-23 21:10:14 följande:
    Emilio är 74 och har 80, Anjelin är 82 och har 86. Där finns plats att växa i också. Så han kanske ska ha 98?
    Skulle också tippa på 98. Min gosse på 88 cm har 86 och de är inte små.
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-06-23 21:22:07 följande:
    Hejsan tjejer nu har vi kommit till reda här hemma efter 1 vecka i mycket värme och massor av bad i cypern! Det var underbart kommer att peppra er med lite bilder snart när jag fått in dom Jag har såklart kollat igenom BT och helt otroligt fina underbara barn ni har så söta med alla dessa underbara kläder.Just nu fryser jag hehe.. att åka ifrån 40 graders värme till 13 är inte så kul ...usch här är det en massa regn också. Men vi har haft det underbart.
    Välkomna hem!!!!

Jag vet hur det känns att komma hem till detta vinterväder om man jämför med Cyperns väder
    Vart var det ni var?
    Såg du oss på flygplatsen? Med alla ungar
  • loveliva
    Buttelina

Vad kostade Katvig velourjackor på lagersalgen?
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-06-23 21:49:13 följande:
    La in en massa bilder i bildis nu
    Fiiina
  • loveliva

Butte- Ursäkt mitt tjat Men vad kostade katvig velourjacka på lagersalgen?

• loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-23 22:39:11 följande:
    fy vad du tjatar de kostade ca 100kr/st
    Åhh TACK
    Men visst MÅSTE de finnas i höst på lagersalgen också?
    Eller måste jag hamstra velourjackor nu? Cool
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-06-23 22:40:23 följande:
    CamillaJ: Åh, va härliga bilder !! Och snygga killar såklart ... Isolde: Vad är det för NS-jeans? Vill se en bättre bild tack !! Och decenttröjan är ju så fin. Var sugen på en till Liam, men det har inte blivit av att beställa... Men nu blev jag ännu mer sugen.I brist på Katvigs rosa/vita velour så kanske man ska köra på en helrosa. 170-nånting kr på hippo är ju inte så farligt. Men frågan är om man ska köra på 62 eller 68. Är tänkt till höst och ja så länge den sen räcker. Tycker ändå att de jackorna funkar året om. Gör ju inget om den är lite stor, men i sept börjar det väl bli lite kyligt och då är Ava 4 mån... 68 borde väl bli bra?!? Eller vågar man vänta på nån rea på rosa/vit?!?!
    Jag beställde en helrosa till Hilda på hippo idag i stl 68. Hon har ju 68 i den rosa/blå och den är STOOOR. Hilda är nu 4,5 mån. Så 68 blir nog bra
    Jag sitter också här och snålar och väntar tills den rosa/vita kommer på rea
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-23 22:46:23 följande:
    varför säljer du fina småfolk suiten?
    Den sitter inte alls bra på Hilda Å så gillar jag inte tyget, så stelt på nåt vis Fundersam inte alls sådär mjuk & go som de andra Småfolk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10