Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-05 00:00:08 följande:
    Den med bruna traktorer och turkos kantband.
    ahh, fin!
    jojoa75 skrev 2008-06-05 00:01:19 följande:
    Ja, det blev kanonpris ju! Hon lägger sina avslut för sent Grattis!
    tack Kyss visst lägger hon dom lite sent, men det berättar vi inte
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-06-05 00:05:40 följande:
    Tack! Kanske en del andra gör det, om man ska dra paralleller (stavning? ) med hur den rosa sköldisklänningen går nu på T... INTE MIN! (tyvärr )www.tradera.com/Retro_Skoldisklanning_rosa_st...
    oj Förvånad folk är ju helt galna!

godmorgon alla

idag känner jag att jag måste shoppa lite
  • Buttelina
    maugu skrev 2008-06-05 09:29:30 följande:
    Hej alla!Jag har smugit lite i kulisserna då jag fortfarande ej fått min op och går nu in på v.3 i min sjukhussängFörhoppningsvis är jag först i kön till Umeå nästa vecka så vi kan få tillbaka vårt liv..bebisen växer-är nu i v.15Mår fysiskt hyfsat bra-kan inte vara uppe några längre stunder pga yrsel och obehag men mentalt åker vi berg-och dalbana..dock, lite shopping är ju aldrig fel så här har jag legat och klickat hem både det ena och andra på alla erbjudandenOch underbara bilder i BT-Gosmamman jag tycker Katvig ränderna och POP-klänningen var en hit-jag gillar att blanda print..Hoppas ni mår bra och mina tanker går till Anna och hennes familj..
    har tänkt på dig MASSOR! Kram
    Tjejtriss skrev 2008-06-05 09:29:40 följande:
    OOJ! Grattis!
    tjohoo oj, detta trodde jag inte
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-05 09:38:18 följande:
    Då får ni kanske pengar "över" så ni kan fixa till lite också. Vad roligt och SPÄNNANDE!
    ja, onekligen spännande weeiii hoppas nu inget oväntat händer. i så fall är vi is VÅR stuga inom 10 dagar
    lollypop skrev 2008-06-05 09:39:15 följande:
    Stooort grattis!!!
    Kyss
  • Buttelina

nähä, det blev inte den stugan men jag är lika glad för det för vi har en annan på g

• Buttelina
    jompa skrev 2008-06-05 15:12:38 följande:
    Men vad nu då?
    vi blev överbjudna av en som tittat på den för ett tag sen. 2 timmar innan vi skulle skriva kontrakt Skrikandes. ingen kan ha mer otur än så
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-05 15:18:33 följande:
    meeeen va surt , ni har verkligen otur Hoppas det går vägen m den andra nu då!!!
    ja, med den andra SKA det gå vägen för den är ÄNNU finare!!! vill haaaa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10