• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-07-08 21:52:44 följande:
    hehe, min man vet att jag vill ha en till men han säger att det är ok bara jag får ett hyffsta jobb först och eftersom jag vill plugga så kan det ta runt 4år.Men posittivt i att få lov att vänta är ju att då hinner bebben börja lekis  och då hinner man ta det lugnt hemma med bebis på fm och känna sig någorlunda utvilad när stora barnen kommer hem Du kan ju slå en pling när du känner dig redo (eller din man kanske)
    Den här gången ska jag vara sugen på bebis och plusset på stickan ska inte vara ett ojdå.. som Matilda var.. Men det blev ju jättebra såhär i efterhand..
    Men nu ska nog M bli 3-4 tror jag...
    Jag ska jobba nu ett par år så vi får ihop en ny buffert så lilla syskonet får en massa fina danska kläder...
    Har räknat ut att jag kommer dra in 14000 mer i mån efter skatt än jag gör nu...
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-08 22:02:46 följande:
    God kväll tjejer...Nu är det så att jag är shopping sugen (Som vanligt) men idag SKA jag köpa ngt eller några..hehe.. men iaf VILLKA HA FRAKTFRITT? Vore snällt om nån ville svara Så man kan kika där först och främst!Fiiiiiiiina bilder i tråden som vanligt ska lägga in lite jag me tror jag ..
    Godkväll!

Kolla klkids. Tror att de har stjärnbyxorna till Albin på rea fraktfritt. Eller det kanske inte var dom du menade?
    Jag måste shoppa idag känner jag.. Sitter och kollar runt för fullt men kan inte bestämma mig...
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-07-08 22:10:04 följande:
    det är mycket skilland medar jag ju såklart! Nu blev det tokigt i skrift fast det lät bra i mitt huvud.
    hehe! Jag förstod hur du menade.. Men det kan ju bli fel när man läser ibland.
    Jag måste höja min SGI med innan jag är hemma igen.. Nu har jag ju varit hemma i över 3 år...
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-07-08 22:18:42 följande:
    Jag hann ju jobba mellan barnen men min sgi förblev densamma. Det var skönt att vara ute och "lufta sig" lite emellan föräldraledigheterna så man längtade efter att få vara hemma igen.jag har varit hemma med bebben i 2 år snart (jag gick av mit vik i mitten på aug 06 och var hemma tills hon föddes).Godnatt.
    Godnatt! Sov gott!
  • Preggi

Camilla, vad kul att du la in bilder på dina fina killar i BT. Så söta! Har Albin blivit ljusare?

Butte, dina barn är ju bara så söta så man smälter!

Jag måste ta och beställa nåt nu.. Velar ju såå..
    Vet nån om dom gröna kantbanden på kattbodyn matchar sommarens gröna byxor med vita prickar och rosa muddar?

• Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-08 22:48:08 följande:
    tack hmm det kan nog kanske passa ihop...
    Då kanske jag ska chansa, fast jag är tveksam till body egentligen men det får nog bli en ändå...
    KAn ju inte sitta här och vela hela kvällen snart måste ju en beställning eller 2 iväg....
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-08 22:50:28 följande:
    Ja han är något ljusare haha ..eller ja mycket Han va svart i huvudet innan sen mörkbrun och nu blond hehe
    Så söt, jag ska visa för Matilda imorgon så hon får se hur snygg han är...
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-08 22:52:36 följande:
    body är sött KÖÖÖP
    Kanske kattbodyn blombodyn och orangerandiga byxorna?
    Vad ska P få då?
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-08 22:56:34 följande:
    Hahaha ja gör det !!! Åh ska du shoppa ngt? Jag letar och letar men hitta inget Igentligen jag är sugen på nyheter och eller massa rea
    Jag med... Jag funderade på sorbetbyxor och gourmet tröja till Matilda idag. Och molonyheter.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10