Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-16 20:29:46 följande:
    Åh, en sån vill jag ha och en likadan mössa till Ilon som jag har köpt röd Pop-jacka till. det borde väl bli fint?!? Eller helt fel, men det tror jag inte.
    Tror det blir superfint, eller den röd/blå kanske? Fast den grön/blå är ju mycket finare.
    Skit bara att jag inte såg den innan när jag ändå beställde mössan från Fresh, hum.

Blev så glad när jag såg en sån i fina färger, annars brukar ju sånna vara enfärgade hemska ulliga saker.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2008-08-16 20:28:13 följande:
    Hehe, vilket liv man har varje kväll . Tja, putsa fönster är ju en bra grej att göra om inte FL fungerar en lördagkväll haha... Så fin Liam är i sina nya Molosar. Skönt att den randiga är lite större än de med printen då 92 är alldeles lagom stort för Ilon i stl 92. Vill kunna ha bebismodellen ett tag till och jag har en randig på intåg tror jag (den brun/grå).
    Visst har man
    O hela världen vänds ju upp o ner när det inte funkar
    Men nu har jag fått det gjort ialla fall, kanske borde ta köksfönstren när jag ändå har ångan uppe.

Då blir det ju kanon, den randiga var både längre och bredare, lite i största laget till Liam, men med alla tröjor Liam har nu så gör det inget om denna ligger på hyllan ett tag till.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-08-16 20:37:24 följande:
    Tjejtriss- kanske en korkad fråga men varför måste man byta stumpor när man går ut? Funkar inte halkfria i skorna eller? *korkad*Suck, vad min lillfis är tjurig idag.*iväg och försöker natta igen*
    Stod faktiskt och funderade på det nu när jag putsade fönstrena
    Förstod inte riktigt det jag heller.
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2008-08-16 20:35:31 följande:
    Jag tror den röd/blå blir alldeles för fesig. Den röda är ju en helt annan röd jämfört med jackan. Så jag tror den här passar då det är så starka färger. Sen när det blir kallare ute så har han storebrors gamla bruna pop-ställ så då blir det ju också jättefint . Japp, det måste Ilon få!! Kanske Liam också. Hmm, han kanske ska ha nån annan färg... Men den är ju absolut finast! Har beställt en röd/svart jacka från Nanook till Liam att ha i höst.
    Jo det har du rätt i, hade velat att den blå var mycket starkare, isf hade röd/blå varit fin, men baby blått är inte riktigt min grej.

Tror det kommer bli super bra med grön/blå.

Börjar få lite panik över att jag inte köpt höstjacka än, iof är det bara augusti men det har ju varit några kalla dagar nu i veckan. Hoppas verkligen lurvarna kommer snart.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-08-16 20:41:53 följande:
    Hade jag aldrig tänkt på. Men så är jag ju förstagångsmamma också
    Jag också
    Men då har man lärt sej nåt även idag då.
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-08-16 20:44:12 följande:
    Fl strul IGEN jag fick höra på skobutiken att man bara vänder halkstrumps utoin när man tar på skorna.. anldningen till att man inte ska ha halkstrumps i skorna är att fötterna inte kan röra sig i skon, det blir inget glid mellan fot/sko=aj aj barnfot..
    Så man ska inte ha halkisar överhuvud taget i skor då?
    Oavsett årstid?
    Hum, Liam har ju alltid halkisar i hans skor.
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-08-16 20:45:53 följande:
    Såna jackor köpte vi alla tjejerna fick en varsin, B en lila, E en mörkrosa, Ida en ljusrosa   prisvärda som attans!!  E o B:s kostade 169.- st o Idas 149.- *toppenpris*
    Vi köpte en sån svart till Liam, har inte använt den än men den verkar super bra, o bra pris också.
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-08-16 20:46:56 följande:
    Näpp! Aldrig halkisar i skorna.. oavsett sommar,vår, vinter
    Ooops...stackars Liam då, fast han verkar ju inte reagerat nåt på det.
  • ängeln83
    gosmamman skrev 2008-08-16 20:53:28 följande:
    Jasså! Dom ser jätte snygga ut, nån som vet om dom komer i fodrad vintermodell också?
    Dom är super bra.
    Vet inte om dom finns som vinterjacka också.
    Vi köpte ju även en fleece att ha under.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10