Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-08-15 20:46:00 följande:
    hej hejhar du hunnit snacka med gubben än???Vad roligt att bli mött av sina underbara barn i fönstert, blev så rörd när du sade det
    Hej!
    Nä har inte hunnit än. Han var tråkig och satte sej vid datorn...

Ungarna sitter alltid i fönstret och kikar om de vet vilken tid man kommer hem ungefär. Godingar är de!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-15 20:49:18 följande:
    Vilka sötnosarHur gick partyt igår???Blev det goda bullar???Vad beställde du???
    Partyt gick bra!
    Bullarna var nog goda för de är slut...

Jag beställde:
    Svarta canvasbyxor, gitarrbody och noshörningsbody till Emilio.
    Flugsvamptunika och strumpor till Anjelin.
    Monstertrucktröja och bruna leggings till Nikita.

Nikita skulle prompt ha monstertrucktröjan och absolut inget annat. Hon är för rolig!
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-08-15 20:53:02 följande:
    Ah det var det jag hoppades. Då är de så snygga som jag trodde!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-15 20:59:11 följande:
    Ja smaken är olika hi hi.Nikita verkar vara en bestämd ung dam hi hi.VAAAAAAA sparade du inga bullar till mig, jag som var sugenJag har redan gjort en beställning fast jag inte ens varit på party eller sett dem i verkligheten än hi hi. Blev så rädd att det jag ville ha skulle vara slut innan mitt party, köp hysteri någon hi hi
    Alla våra ungar har en stark vilja. Men det är bra och uppmuntras. Blir lite mycket diskussioner ibland, bara..

Får göra nya bullar till dej.

Vad var det du beställde?

Köphysteri? Vad är det?
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-15 21:11:01 följande:
    Köphysteri är jag personifierad för tillfället hi hi.Jag köpte velourjackorna med orange mudd till båda och ljusrosa velour taits till båda med pricktunikan i rosa o svart. och svarta velourbyxor och babyoverallen i beige med igelkotten på rumpan med noshörnings bodyn.Gillar ni hamburgare? Funderar på det till träffen (om den blir av). Supergott med hemlagade och man kan välja vad man vill ha på med pommes.Hellre diskutioner än slagsmål. Tror att det är super att få lära sig prata sig igenom bråk istället för att slå. Många barn kan inte diskutera idag tyvärr. Du gör ett bra jobb. Glöm aldrig det
    Du är så snäll!!

Klart det ska bli av! Ska bara orka gå ner och glo i almanackan.
    Hamburgare funkar jättebra. Funkar ju även för Alicia som är laktosintolerant. Men snurra nu inte runt pga hennes allergi, för hon har tabletter att ta.

Fina kläder du har beställt!
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-15 21:22:04 följande:
    laktos är mjölk va? Bra att du säger till. Nej det är väl bara ost och dressing som kan ställa till det tror jag och det finns ju ketchup istället. Skall kolla bröden men jag vet att de brukar göras på vatten.Vi brukar göra så att man får göra sin egen burgare och då kan hon ju ta vad hon tålHur är det med läsk och sånt. Går det bra eller du tycker att det är bättre med saft eller juise. Bestäm du vi dricker vad som helst.Jag skall jobba extra imorgon. måste ju ha råd med all ny meandi. Vet du när första sändningen kommer samt hur länge man har på sig att betala???
    Laktos är i mjölk, ja.

Läsk är ok. Ja inte till Emilio då, men de andra.

Ja det gäller att jobba massor nu ju!

jag har dålig koll på me&i:s leveranser och sånt.

Jag vill ha lite molo nu bums minsann....
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-15 21:27:41 följande:
    Är det lurvisarna du tänker på eller du är sugen på mer???Ja nikki och Jessie dricker inte heller läsk. Nikki har fått smaka men gillar inte det. Starkt säger hon hi hi
    Ja jag vill ha lurvarna nu! Och lite pingviner....
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-15 21:29:42 följande:
    Vilka pingviner?????????????????????
    Alltså pingvinbody och tröja som jag vill ha.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-15 21:54:31 följande:
    Ja just det hi hi. Hade glömt. Nu skall jag nanna så god natt alla
    Godnatt! Sov gott!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10