Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya

Här blir det nog en svart/turkos randig tröja och plommon/orange, dom var fina.
    Meeen, stars kan man väl inte tröttna på?

Liam har inte kunnat ha sina på länge, fast sambon tog på honom dom för nån vecka sen, han vill fortfarande att dom ska passa

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    annie dark skrev 2008-08-19 07:40:31 följande:
    Budade hem molos kanintröja på T, 387 kr, kankse lite mycket men jag bara skulle ha den.Behöver lite matchningstips. Vet att flera här köper Lindex velourisar, så även jag.Har de röda och orange men vad ska jag ha till? Till de röda kan jag ha en tunika från vv som det är röda stjärnor i men sen ..........................t-........
    Nästan alla Småfolks t-shirts och tröjor går att matcha med oranga velorisar.
  • ängeln83
    jompa skrev 2008-08-19 08:00:39 följande:
    God morgon tjejer Dagis dax för ungarna. Min lilla tjej är nu stor *snyftar*
    Godmorgon

Uuuuh, får ångest bara jag läser om alla som börjar dagis nu, ändå är det ett tag kvar tills det är dags för Liam, va fjantig man är egentligen.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2008-08-19 08:13:40 följande:
    Mycket dagisdax här nu. Hoppas det går bra för de alla. Det brukar ju vara populärt. Varje gång det nämns här tycker jag att det är så skönt att våra får vara hemma. Är så glad så länge det funkar.
    Håller med, egentligen skulle ju Liam börjat nu i nov, men nu blir det inte förens i april, känns super skönt,
  • ängeln83

Här börjar det också bli dags att göra sej iordning, ska strax gå till ÖF.
    Men som vanligt har jag världens beslutsångerst över att välja kläder till Liam
    Borde nog inte köpa mera för då blir ju besluten ännu svårare

• ängeln83

Hallå igen

Nu har vi varit iväg på ÖF en stund, Liam somnade på vägen hem , alltid lika trött efteråt.
    Det var många nya där idag och alla frågade vad HON heter och vad söt HON är, höll på att bli tokig där ett tag, HAN heter Liam och pojkar KAN ha rosa på sej
    Han hade Småfolks valp t-shirt idag, bilder strax i BT.

• ängeln83
    mortillsju skrev 2008-08-19 12:04:43 följande:
    Bra klädval trots morgonens grubblerier! Måste bara berätta att din söte gosse är så lik en av mina söner som liten. Huvudform, kroppstyp och uttryck i ansiktet. Han är nu 18 år och en riktig hunk. Urstilig!
    Tack
    Hade lite problem där imorse, men det löste sej ju till slut

Oooooh, det låter ju riktigt lovande ju.
  • ängeln83
    mortillsju skrev 2008-08-19 12:07:51 följande:
    Absolut lovande! Varje gång jag ser din gosse på bild skuttar hjärtat till i bröstet och jag tänker på hur söt David var som liten. Fast han är ju söt nu med!!
    Va gulligt
    Mmm, det är ju alltid nåt speciellt när dom är små.
  • ängeln83
    Lina med Liten skrev 2008-08-19 12:14:34 följande:
    Jag har faktiskt börjat klä Thea lite tjejigare just när vi ska dit. Jag orkar inte förklara för både föräldrar o barn att hon är tjej o inte kille. Trodde inte jag skulle falla dit... Hon får ha sin biltröja när vi är hemma el hos vänner
    Tror snart jag får göra samma sak, inte för att jag bryr mej så men det är ju något tröttsamt när frågan kommer typ 10 ggr på några timmar.

Får väl klä han i baby blått i framtiden, o för att vara på det säkra sidan kanske det ska stå I´m a boy eller nåt på tröjan
  • ängeln83
    Lina med Liten skrev 2008-08-19 12:19:24 följande:
    Men du! Det finns ju företag som trycker tröjor m valfritt tryck! En knallrosa som det står "Boy" på- som en smäll på käften liksom
    Jaaa, vilken bra ide, en sån måste vi ha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10