Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-13 21:45:39 följande:
    Godkväll! Vad händer här ikväll? Har ni shoppat något? Själv sitter jag proppmätt med ett glas vin efter god middag med goda vänner. Sparar mig till söndag med shopping och försöker fundera ut hur jag ska begränsa mig då Imorgon ska vi åka till Mariefred och åka ånglok igen, min syster är lokförare så pojkarna får åka med i loket, de älskar det! I Mfd finns dessutom en mysig barnklädesbutik, kan det bli bättre?
    Hej!

Idag har jag fått hem Molo och meandi (nästan danskat nära geografiskt i alla fall!!) Kul med tåg!!
  • mortillsju
    isold2003 skrev 2008-06-13 21:51:19 följande:
    Härligt med Molo i brevlådan!
    Jo. Han har faktiskt inget Molo sen innan så det var ett välbehövligt tillskott!!
  • mortillsju
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 22:08:43 följande:
    universeum! roligt för hela familjen!! www.universeum.se/
    Bra tips! Vi var där för några år sedan. Det var toppenroligt för alla åldrar!
  • mortillsju
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 22:10:46 följande:
    visst är det skoj! Jag o gubben va där för nga år sen UTAN barn
    Absolut! Jag hade minst lika roligt som barnen vill jag lova. och klappade rockorna gjorde jag med!
  • mortillsju

Hej alla!

Fin nanookjacka DUNTOFFLA!!

Gulliga och fina barn i BT som vanligt.

Shoppas det vilt eller är det sommarstiltje (=alla väntar på rean)??

• mortillsju
    tvåsmå skrev 2008-06-15 14:27:23 följande:
    Shoppat en del på rea i danska nätbutiker
    Kul! Själv har jag aldrig beställt från danmark *fegis* jag har precis börjat lära mig att köpa från de svenska Vad har det blivit??
  • mortillsju
    tvåsmå skrev 2008-06-15 14:32:58 följande:
    Hmm vad blev det nu...Lite Norlie, Mini A Ture, Småfolk, Hollys och Katvig blev det nog. Småfolk-tröjorna kom idag
    Av alla mina favvomärken alltså! Hollys gör så fina kläder tycker jag. Du har inte sett dessa byxor i nån webshop när du surfat runt?

www.luckylittleme.se/graphics/groups/54_m.jpg

Blunda för gossens smink

Mini a Ture är oxå så fina tycker jag coh Småfolk..och.....
  • mortillsju

DUNTOFFLA Är danskarna tidigare med rea än de svenska butikerna??

Nanook har fina ytterkläder tycker jag. Och bra (lika viktigt )

tvåsmå skrev 2008-06-15 14:39:58 följande:
    Nej har inte det, men ska hålla ögonen öppna. De var fina!Av alla mina favvomärken alltså! Hollys gör så fina kläder tycker jag. Du har inte sett dessa byxor i nån webshop när du surfat runt?www.luckylittleme.se/graphics/groups/54_m.jpg Blunda för gossens smink Mini a Ture är oxå så fina tycker jag coh Småfolk..och.....
    Jag har inte sett dem i någon svesnk butik tyvärr.
  • mortillsju
    snoozen skrev 2008-06-15 14:49:45 följande:
    Angående Mini a ture- jackorna så är de stooora. Har storlek 12-18-månader till min kille som är ca 84 cm lång, och den är för stor (men vi använder den iaf ). Viker upp ärmarna minst 1 "varv", ibland 2, plus att den går långt ned på benen där bak. Färgen blev jag lite besviken på då den ser mer klar ut på bilderna än vad den var i verkligheten Dock är den superfin iaf, men jag var inställd på något annat!
    Vilken färg har du på din jacka?
  • mortillsju

DUNTOFFLA

Nanook är bästa jackan du kan ha ärligt talat. Vindtät, andas superbra och vattentät (du kan skippa regnjackan som de ändå bara blir svettiga i !).

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10