Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-06-28 19:29:36 följande:
    Härligt med utflykt Vi har inte haft någon sol idag Men hittade lite velourisar på Lindex

Vi har haft lite måskurar emellanåt men överlag soligt och fint, nu ikväll är det sån härlig kvällssol  

Min lillkille på drygt 2 kan också ha baby fortfarande men det är på håret nu. Child är för stor för honom, även med uppvik.

• isold2003
    isold2003 skrev 2008-06-28 19:43:26 följande:
    Vi har haft lite måskurar emellanåt men överlag soligt och fint, nu ikväll är det sån härlig kvällssol   Min lillkille på drygt 2 kan också ha baby fortfarande men det är på håret nu. Child är för stor för honom, även med uppvik.
    Det sista är ang Katvigs mössa förstås, var kanske inte helt tydlig..
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-28 19:42:33 följande:
    tack! visst är den grå superfin! jag är helt kääär
    Var hittade du den?
    Infinite Joy skrev 2008-06-28 19:47:44 följande:
    Förstod det.... tar nog en child till dottern. Passar väl till våren om inte annat.
    Ja då har hon lite att växa i, blir säkert bra. Såg du bilden på chimney hooden?
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-28 19:52:21 följande:
    så stilig din grabb är förresten jätte söt!
    Tack!
    Buttelina skrev 2008-06-28 19:51:30 följande:
    jag hittade den på ajabaja. strl 92 och den är stooooor. den blå bigcircle är bara 86 och den är också lite stor. tror de har ändrat storlekarna lite för min gamla splash i strl 86 är för liten
    Stor men fin! Snyggt att den är så mörkt grå.
  • isold2003

Nu kom maken hem från sin cykeltur, nu ska jag ut och springa *hurtiga familjen* Snart tilbaka

• isold2003

Hej igen! Har också försökt komma in på FL ett bra tag. Körde ett intervallpass idag och känner mig så duktig att jag nog får köpa ett par Moonkidströjor till lillkillen

Jen80, vilket underbart litet lejon! Och fina Ava i Småfolksuiten. Inspirerad av dig köpte jag en sån body till kompisens lilla nyfödda tjej häromdagen

Zvartalijan, Maia är så himla söt! Fin i IdaT.

Loveliva, söta Hilda, passar jättebra i den Molon.

Lourdes, vilket kap med det Mololinnet! Så snyggt!

• isold2003

Butte, stugan ser jättefin ut, vilket underbart vardagsrum!

• isold2003
    loveliva skrev 2008-06-28 22:29:12 följande:
    Tack Jen80- Har nog sett molo sorbet på rea någon stanns....men var? gucce eller matador kanske?
    Rackamaja har väl?
  • isold2003

Lilronya, stackars Emilio! Det är hårt att vara liten. Håller med Butte om Anjelins frisyrer, hon är alltid jättefin i håret! Hur känns det utan stortjejen hemma?

Zvartaliljan skrev 2008-06-28 22:34:56 följande:
    Ja det var det. Tog hela dagen innan hon kissade i den där påsen. Inte för att det egentligen behövdes (enligt mig iaf) då blöjan stank förjäkligt när vi kom in till sjukhuset och hon skrek rakt ut hela tiden "ont kissa". Men läkare är ju läkare...ska alltid ha sina förblonnade provsvar innan de kan göra nåt! Så nu är det Bactrim igen som gäller...lär väl inte ta lång tid innan hon åker på svamp på nytt då
    Stackars Maia, skönt att hon kan tala om vad som är fel nu iaf. Och jag som är partisk tycker ändå att det är bra med urinprov för att kunna odla och se vilka bakterier det är så att det blir rätt antibiotika.
  • isold2003
    Zvartaliljan skrev 2008-06-28 23:07:40 följande:
    Önskar jag kunde få din dotters läkare!! Det var den bästa förklaringen jag hört, ska definitivt ringa läkaren imorgon o fråga om det! Men vet inte hur jag skulle ställa mig till lite penicillin varje dag...hon har ju åkt på svamp så många gånger och fått ta så många penicillinkurer det senaste året så hon är väl snart resistent. och så skulle det vara så tråkigt o behöva ge henne ytterligare en medicin varje dag...känns nog med pulmicorten och vitamintabletterna som hon måste ta. fast förstås bättre o ge henne än att hon ska behöva gå o ha ont så här allt som oftast Hur gammal var din dotter när det började och när försvann det? Butte: Blåsröntgen är detsamma som kontraströntgen så de har redan kollat och hon har ingen reflux
    Tråkigt att Maia blir sjuk hela tiden. Hoppas att det går över snart. Måste bara flika in att det inte är personer som blir resistenta mot penicillin utan bakterierna som penicillinet ska slå ut.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10