-
Ah, då ska jag testa, kommer aldrig användas här hemma ändå.Buttelina skrev 2008-08-19 13:20:33 följande:ja, det är det! flera av mina grejer har blivit tagna på köp nu
-
La precis ut dom, hoppas det går bra.isold2003 skrev 2008-08-19 13:25:05 följande:Ja det har fungerat bra för mig med, cirkusbyxorna såldes snabbt Jompa, hur är det med lilltjejns mage?
Uuuh, satt och nyss och funderade över hur du kunde komma ihåg alla
Jupp, Shampoodle passar till nästan alla Småfolk t-shirts vi har. -
Jupp, inbox strax på vägTjollabolla skrev 2008-08-19 13:33:40 följande:Vill du inboxa ditt t-nick? Du hade bytt va?Jag funderar fakitskt på att lägga ut rymdsuiten. Milo har för tjocka ben, den glipar som bara den
He he, Milo då -
Ah, det gör det nog, plocka bort n:etButtelina skrev 2008-08-19 13:37:25 följande:men står det fel i min blogg? hittar inte dina auktioner
-
Tog ett litet race till på T, känns som jag kan göra mej av med hur mycket som helst nu.
Fast nu vågar jag inte gå in i Liams rum och hämta mer kläder för då vaknar han säkert.
-
Minpluddevutt tror jag har lite, och 1klass.Mitt livs lycka skrev 2008-08-19 13:55:36 följande:Ingen som vet var jag kan hitta Hummel på rea på nätet?
-
Äh, det var visst inte så mycket, och 1klass hade ingen rea över nätet, annars tror jag det var 50% i butiken.ängeln83 skrev 2008-08-19 14:21:14 följande:Minpluddevutt tror jag har lite, och 1klass.
-
Godkväll
Här har det varit full rulle hela eftermiddagen, besök här hemma av några kompisar och Liams bästa kompis Ella, sen blev det en rejäl cykelrunda, kvällsmat och nu har han precis somnat.
Sambon blev helt galen när jag sa att alla trodde att Liam var en flicka tidigare idag, "Jamen va F*N tror du när han har den t-shirten på sej"...så han letade upp nya pojkiga kläder och satte på Liam
Vad läser jag?
Är lurvarna på g till Lilla Max, eller är det vanliga fleece?
-
Line80
Snygga kläder i BT
-
Godmorgon
Vaknade shopping sugen idag
Funderar lite på Småfolk tröjan med apor.
O så hoppas jag att NS jeansen kommer idag.