• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Skulle inte Poppilopp frå Katvig nu i höst? Inget på hemsidan ännu i alla fall.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-08-22 12:04:36 följande:
    haha jo DU men jag tänker som så här: har man många så håller dom  sig i superfint skick och då får man nästan nypris för dom på tradera nästa år... så då har man ju använt många nästan gratis bra va?
    Gud så smart du är, kanske skulle köpa på mig ett par
  • jompa
    loveliva skrev 2008-08-22 12:09:33 följande:
    Haha jag är helt till mig här hemma!!! Får nog hoppa lunchen och åka ner när mannen kommer Glömde fukosten när alla fina paket kom
    Vilken butik är det ni åker till?
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-08-22 12:34:38 följande:
    Jättefina fleecebilder i bildtråden. Den mörkgrå/rosa är superfin i färgen! Kul att lurvarna kommer nu! Jag vill ha mörgrå(blå till stora killen och så får vi se vad lillkillen ska få.
    Så du gillade inte NS lurven. P har fått en sån och mycket pga att den står emot vinden.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-08-22 15:43:36 följande:
    Dags för disk & tvätt CU
    Berättade för mannen om ditt besök i butiken och han är övetygad om att det inte var lurvarna annars är människan sinnesjuk (hans ord) för nog fan letar man i kartingerna om nån kommer och vill köpa 4st lurvar.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-22 16:20:45 följande:
    Japp, har de rätt shysst faktiskt    de e ju dock inte så ofta så jag unnar mig det Kanske jag hinner med underarbete, målning av tak och tapeter iallafall, blir de tid över e de ju bara å hämta dörrarna liksom
    Oj oj vilka planer du har då, själv ska jag vila mig inför måndagen
    Fast imorgon kväll ska vi på kräftskiva. Måste egentligen försöka hitta en dagisvagn men det är inte lätt, vill ju inte lägga mer än max 500.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-22 16:36:39 följande:
    Japp!! här ska byggas Fortfarande inte hittat en billig vagn?
    Nope inte hittat nån ännu. Funderar på en Teutonia Timmy, kan fås för ca 500.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-22 17:08:58 följande:
    Hej! Nu har jag blivit av med det andra jobbet, det är såååååååå sköööönt!!! Fick ett toppenschema på det nya, perfekt för Milo. 6 timmar om dagen. Helt underbart, jag är så glad att jag tog tag i det Klippt mig och permanentat mig har jag gjort oxå, kryllig som tusan Och T ligger på 3400, tjohoo!
    Åhhh grattis till allt. Skönt att nya schemat ser bra ut. Vad sa de på gamla jobbet?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-22 17:35:01 följande:
    Så...då var man brunett igen, tyckte inte att blondiner hade det roligare

Och jag som hatar att mitt hår blivit så mörkt, vill vara blondie
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-22 17:24:17 följande:
    Åh tack alla! Genast känns allt mkt lättare. Ja dom blev ju RIKTIGT sura och sa att muntligt avtal gäller ju oxå men hon gav sig tillsist när jag berättade vad facket hade sagt. Tack och lov! Känns grymt bra! Tofflan: Jag fick ju ett jobb först, men dom la ju ett grymt schema och det var bara eftermiddagar och jobb på olika avdelningar.. Jag skulle i stort sett springa runt som en liten vikarie, vilket jag inte tycker att jag ska när jag gått 4 år på högskolan. Så jag ringde upp ett annat ställe där jag blev erbjuden jobb innan och fick det direkt, igen Nu ska jag jobba jämna veckor 9-15.30, udda veckor 8-14.30. Kan inte bli bättre!!Och nu har jag erbjudit mig att hämta pizza för jag har paket från meandi på posten
    Åh vilket bra schema, låter ju perfekt för både dig och Milo.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-22 17:47:53 följande:
    Ska baske mig maila å fråga
    Ojoj så fin den var men dyyyyr.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-22 18:03:06 följande:
     Ok. så då bör jag kanske ta 80 till Noel i så fall. han har ju 80 i de grå/brunrandiga.Vad kan man annars ha till turkosa stars?
    NS jeans De funkar till allt.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-08-22 18:28:42 följande:
    Ahhhh trevligt! Jag har lagt in en bild på min nya skötväska i bt Sååååå nöjd!!!
    Sån liten sötnos du lagt in i BT Kyss
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-22 18:37:45 följande:
    du är med röd/lila katvig idag har jag blivit några plagg rikare bara en massa "gammalt" men ändå nice
    Trevligt, men lite bilder kanske man kan få se
  • jompa
    loveliva skrev 2008-08-22 18:45:37 följande:
    Tänk att denna dag slutade sååå bra!!!!! Måste äta mer godis

Jag har bara två dagar till på mig att svulla sen blir det hård diet resten av hösten så vad ska man mumsa på tro Fundersam
  • jompa
    loveliva skrev 2008-08-22 18:48:38 följande:
    Låter inte kul...men riskakor med smak är gott Jag håller mig så långt borta från dieter som möjligt
    Nja är inget fan av riskakor. Jag måste hålla diet om det inte ska bli osmakligt, måste ner 10kg.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-22 20:10:26 följande:
    Hallojsan!! Här e de lurvar som snackas ser jag Ja! Den kommer absolut i lila med röda kanter!! I alla storlekar från yttepytte upp till 152 på vissa ställen LILJAN!! Den röda har lila kanter inte svarta.. Bara så du vet om du beställer i förväg nånstans
    Halloj Glad
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-22 20:15:06 följande:
    Va görs? Här kommer de snart hem en vråltrött gubbe från Norge, lite lätt gnällig antagligen o vill inte man ska sitta här o häcka    Hoppas han somnar pronto!!
    Du får stryka honom medhårs så somnar han snart och du kan fortsätta snacka skit med oss
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-22 20:18:37 följande:
    Japp.. Har redan hällt upp ett glas rött åt honom, sen blir de killa fossingarna i soffan å så "poff" så sov den gubben
  • jompa

Preggi; Vilka sötnosar i BT.
    Bild nr två är lite jamasvarning tycker jag, var för sig är de fina men tillsammans blir det för mycket.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10