Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Lillronya- söta E i gamla fina verktygen! Är han på väg ut tro?

Vermilion- Supersnygga färger på söt grabb!

Nikki- vilken goding med stjärna på gumpen!

Incommunicado- Fina Molos och Katvig i snygg kombo! Åh, vad jag är kär i Katvigs byxor!
  • Duntoffla
    Tjejtriss skrev 2008-08-20 10:19:57 följande:
    Oj, det vet jag inte nu. Det var ett par, tre år sen vi köpte Men vi köpte en till ordinareipris och en på rea och det hamnade på ca 1000 kr inkl frakt då.
    OK, det är ju ett bra pris.
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2008-08-20 10:44:30 följande:
    tackar, ja katvigs velourisar kanske inte har praktiska muddar men det är överlägset snyggast stil o design, superläckra! tack för snabbt omdöme såg att du varit på T o skrivit redan! Jag har sålt för 4200 kr hittills o ändå tyckte jag inte jag hade mkt ute.
    Nej, det har de kanske inte men de sitter så snyggt. Tycker faktiskt inte att de stör Noel "går" heller men så har jag 74 i de jag har hemma nu. De sitter perfekt.

Ja, jag brukar försöka att ge omdöme snabbt så jag inte glömmer. Postar idag

4200 är ju toppenbra ju! Jag fick "bara" 3700  men det är jag nöjd med. Har ett par saker ute fortfarande och har kanske ngt mer att lägga ut. Ska ta en rensning till och verkligen se om det kommer att användas eller inte.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 11:02:19 följande:
    hej igen! Nu har vi varit på dagis igen, Milo sover redan som en stock. Tro fasen det när man ska upp sex på morgonen!
    Sötisen! Det tar på krafterna att börja dagis och få massa nya intryck.
    ängeln83 skrev 2008-08-20 11:03:13 följande:
    Trivs han på dagis?Mm, samma sak här, Liam vaknade 6.30 imorse, han som varit sån sömntuta den senaste tiden.Omöjligt att hålla honom till kl 12 idag.
    Noel är supertrött men somnar inte. Antingen får han snart hålla sig vaken till lunch eller sova en liten stund nu. Han ligger och vrider sig inne i sängen...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-20 13:47:46 följande:
    Tänkte direkt på dej när jag såg dom
    Jag skulle få lägga undan en på Krumelur men sen inte hört något mer så då kan jag väl lika gärna handla på Matador. Fast fraktfritt vore skönt. Vet att LLM skulle få in också. Lite lägre frakt har jag för mig...
  • Duntoffla
    Butte- fin shopping i BT! Hur pass rörlig är Bia i den? Ser det otympligt ut när han rör sig så tycker jag att du ska byta till en mindre storlek.
    Incommunicado skrev 2008-08-20 13:57:11 följande:
    OT: fortsättning NS: Nu har mina NS denim raw light hämtats på posten, sååå fina (finns i BT).Tack igen Gosmamman för tips om Sobearea, jag köpte ju rosa och har sedan dess luskat reda på fler som har rea och fick mina äppelgröna och en jacka till byxan och köpte ett par plommon också när jag ändå var på G - såååå sköna, jag älskar velour, ska bli gott att ha hemma iaf. Jag var faktiskt på fest i mina rosa i lördags... *skäms lite, men bara lite*Jag köpte ett par Lindexbrallor idag med, såg fräcka hängslebyxor i brunrutigt, sådär gubbigt ni vet, och ett par brunrandiga velourisar, jag föredrar ju Katvig men råkade sälja mina men nu tänkte jag att det vore käckt till Nutty brun tröja jag köpte av Duntoffla så det köpet blir allt dyrare.
    Haha...Velourfest då? Ja tröjan blir dyrare och dyrare med allt du måste köpa till
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 14:46:44 följande:
    Lite gangster bilder i bt nu Alltså Butte är där inbyggt mössa? Hur funkar det? Låter coolt
    Vilken cool kille! Superfina jeans och mössa! (har också mössan och nästan likadana jeans )
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2008-08-20 16:31:16 följande:
    haha köpa lagom mängder, inte en i varje storlek osv... jag lade ut den nu, lika bra passa på, medan jag har ångan uppe - jag brukar vilja behålla allt å den e snygg. men jag har massor ju.... *i-landsdilemma*  Min man ser nmog gärna att jag inte behåller allt...
    Haha...smart där. Jag försöker också att tänka till lite innan jag impulsshoppar. Om han verkligen behöver det, vad det kan matchas med osv...
    jompa skrev 2008-08-20 16:52:45 följande:
    Hej tjejerHemma efter en dag i stan och shopping till mig Vad har jag missat här? Några nyheter nånstans?Butte: Superfin Hummel är, lite sugen
    Hej hej. Vad blev det för fint till dig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10