Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-08-19 08:19:04 följande:
    Jag fick precis ärva kläder från en tjej till min lilla. Det var kläder från Lindex inköpta förra vintern. Mest överdelar, så nu ska jag greja nederdelar (tights, strumpisar och velour!!) hon kommer att bli så fin. Det var kläder jag aldrig själv skulle köpt till fullpris men nu känns de ok när jag slapp betala Håller med.....för nu kommer jag ha råd att lyxa till det lite med extraplagg från Molo t ex!Har ni en stor återförsäljare av Exit hos dig??
    Jag jobbar ju också och känner att man behöver det för sitt eget ego.
    Turas om att jobba och att vara med barnen. Perfekt för oss!

Nä vi har ingen stor återförsäljare men butiken som finns här har ett bra urval av deras kläder. De har även ett stort utbud av me too:s kläder.
  • lillronya

Dags att göra sej i ordning.
    Ett litet jobbmöte och flytt åt svärmor står på schemat.
    Ses senare.

• lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-19 15:59:02 följande:
    denna i strl 86 eller 92 eller om de kanske hade en rösvart randig suit med blå kantband eller body i samma ränder i strl 86 eller 92
    Jag har en sån här i 92....
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-19 17:27:38 följande:
    hej hejNu skall jag på meandi party om tio minuter. Nyfiken
    Å vad roligt!! Jag ska på ett imorgon!

Du Michaela kommer inte med på fredag för hon ska på läger. Det hade jag glömt.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-19 17:32:57 följande:
    Förlåt om jag är glömsk men var det hon som är allergisk???det gör inget att hon inte kommer. Men synd att hon missar, nästa gång får det bli då
    Nej det är inte hon som är allergisk.
    maugu skrev 2008-08-19 17:37:36 följande:
    Hej,hej!Kikar in...har äntligen fått tag på älgtröja+katt tröja med prickiga ärmar i stk 140 från MOLO. Batinki är snälla nog att beställa in så förhoppningsvis om två veckor är de här...dessutom är det en Batinki bebis på väg i dagarna-poppis år för webshops bebisar
    Hej!
    Kul att du har hittat fint i större stl med!
  • lillronya
    Tjejtriss skrev 2008-08-19 18:41:16 följande:
    Min regnbågsoverall är upp i 921 kr! Vågar knappt säga vad jag gav för den..
    Å jag vill också ha dyra saker att lägga ut på T!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-08-19 18:47:39 följande:
    Och min regnbågssuit är uppe i 180
    Jag vet!
    Allt jag sälja är billigt och allt jag vill ha är dyrt!
  • lillronya
    Jen80 skrev 2008-08-19 20:06:41 följande:
    VAD ska mina pojkar ha på Avas dop?!?!? Ska ju köpa NS-jeans och skulle gärna ha dem på dopet, men känner att det ser mer uppklätt ut med vanliga snygga jeans. Tyvärr har de inga som jag gillar utan då måste jag köpa och just nu står inte det högst på min lista . Vad tycker ni? sen vill jag nog kanske ha skjortor, men det passar väl knappt till de byxorna?! Molo-tröjorna är fina, men det tycker inte jag ser uppklätt ut. Hmmm, vad säger ni? Och skor?!? Helt plötsligt blev det nya, lite mindre roliga inköp att planera in i min budget....
    Murarskjorta och NSjeans eller NSarmy tycker jag är snyggt.

Så här tex
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10