Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-21 07:55:19 följande:
    Ååååå va cool!!!
    Visst är den, o du, jag tycker absolut att Ida ska ha den rosa varianten, den är SÅ himlans fin.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-08-21 07:59:36 följande:
    Jaa! Dom är så coola! Riktigt fula apor, men fin tröja
    Ah, dom är sådär ful söta

O du förresten, NS jeansen var SÅ snygga på Milo, o vilken stor stilig kille han har blivit.
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-08-21 08:03:09 följande:
    www.elvasmatroll.e-butik.se/show_product_pict...Jag tror Melker ska få denna! Blir nog fin till oranga velourisar
    Ååååh den är också jätte fin, men den vågar tyvärr inte jag köpa efter sambons utbrott angående den med rosa o oranga valpar
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-08-21 08:06:47 följande:
    Aha är han sååå känslig Min bryr sig inte, han tänkte tom köpa en rosa ws till Melker en gång, men då sa jag NEEEEEEJ
    Mmmmh, han är så larvig så det är sjukt, pojkar ska lixom ha grönt och blått enligt han, han tycker att rött och orange är flick färger, totalt hopplös.
    O efter att jag berättade ÖF historien för honom då alla trodde Liam var en flicka så fick han lixom nog
  • ängeln83

Nu har jag shoppat fula ap tröjan
    Den blir nog också fin till orange velorisar.

• ängeln83
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:10:34 följande:
    Grattis till fula apor   
    Taaaack
    Mitt första plagg från nya Småfolk.
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:14:19 följande:
    Å kom just på en trevlig sak Nu när vagnen åker tbax så har jag ju massa bugga saker o sälja bort=massa fina nya Molosar
    Åååh, massa Molo pengar ju O kanske lite Småfolk också?

Vad blir det för vagn nu då?
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2008-08-21 08:20:45 följande:
    ang. Småfolk så kikade jag på de nya tröjorna inne på Eleraff igår och de har gjort om modellen, nu är de superbreda och korta! Vi jämförde med en tröja från vårens kollektion i samma storlek och de nya var ca. 1-2cm kortare men istället 1-2cm bredare! Så synd för nu kan min smalfis absolut inte ha dom Någon som ska på bus och rackartygs vip-kväll på tisdag?
    Nääääääää men vad säger du.
    O jag som precis beställde en, vill ju absolut inte ha en bred och kort tröja, den tidigare modellen var ju helt perfekt som den var.
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:25:29 följande:
    Nja... vettesjutton om jag vill ge 6000.- för en beg... Dom gamla ligger ju högt i pris nu iom att de nya suger..
    Hade du inte en bugga med gamla chassit nyss också? Eller har du sålt den?
  • ängeln83
    Angelinah skrev 2008-08-21 08:27:48 följande:
    Sålde ju den då den nya satt ordentligt, å EN vecka senare släpper den!! Tror du jag va vansinnig då eller
    Men fyyy va retligt.
    Förstår verkligen att du är besviken, en vagn i den prisklassen ska ta mej sjutton hålla, år ut och år in.
    Peppar, peppar så strular inte vår vagn än, men jag ska väl inte säga för mycket.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10