Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-19 21:48:40 följande:
    Inga problemAllt för dig min vän
    Hej!
    VAr där nåt fint på partyt?
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-21 18:55:39 följande:
    Jag har handlat vv och en fleece o´verall med rosa fickor från moloHur är det med dig?Längtar till imorgon
    Såg din snygga lista i vv-tråden!
    Jag blir liiiiite avis...

Hoppas på att vårt vv kommer imorgon så att Emilio kan ha det på sej då.

Ja det ska bli kul! Ska gå ut på eniro och kolla vägbeskrivning strax.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-21 18:57:32 följande:
    Ja just det mina auktioner gick jätte bra och meandi patyt var roligt. jag hade ju redan beställt men jag blev glad för jag ångrade inte några av inköpen. Skall beställa en kanvas byxa svart till nikki bara sen är jag färdigshoppad tills nyheterna kommer
    Jag råkade visst beställa lite till igår när jag var på party igen....
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-08-21 19:09:49 följande:
    Vad blev det denna gången??? och till vem.Ja angående min "lilla" lista så är det ju våra pengar och vi shoppar om vi vill men ändå känner man lite skam känslor när man beställer för så mycket pengarFörstår inte varför egentligen för det är bra kläder och man får igen priset, ja eller halva i alla fall. Jag hade nog beställt för lika mycket under en sesong från vv men i vanliga fall delar man ju upp det på typ 3 beställningar.Ja ja jag skall sluta försvara mig nu, jag är nöjd med mina inköp och bland er skall man inte behöva skämmas, eller????
    Tillbaka igen efter bokklädsel och allt möjligt....

Blev lite baströjor, turkosa plyschbyxor till Emilio och blå noshörningströja.

Kan ni köpa så gör det. Som sagt era pengar och ert val. Jag hade också gjort det om jag kunnat!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-08-21 22:47:10 följande:
    Jo, jag har tänkt, hur trist än desigen är att köpa var sin Reimaoverall till de små att ha på dagis (sen får nog lillan en mini a tureoverall med men det talar vi tyst om ) I alla fall. Jag vill gärna ha en enfärgad då jag inte gillar avskärningar. Men vilken färg ska man välja? Jag drar gärna mot marint, men är det trist till en tjej? Vad tycker ni? Så här ser hon ut i sin skaloverall som vi använder nu:Och om man ska ha marint , kan jag pimpa den med...vad?
    Pimpa med råååååsa såklart!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2008-08-21 22:51:55 följande:
    Rååååsa mössa och så? De har en rätt rar fleecemössa på reima. I råååsa
    Ja precis!!

Anjelin hade ju svart overall i fjor. Med rosa mössa och vantar. Fiint!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10