Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-22 10:55:25 följande:
    DuntofflaVad har han i andra byxor?80 var precis lagom på Liam.Tror dom kostade 149 kr, o sen finns det ju alltid en massa rabatter.
    Han har 80 i andra byxor (74 i Katvigs velour)
    ängeln83 skrev 2008-08-22 10:58:22 följande:
    Här är byxorna ifall ni inte hittar domwww.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    Tack!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-22 11:01:25 följande:
    Ta 80 eller 86 då, Liam har ju som sagt korta ben.Storlek 80 i Molos byxor och Lindex velour.
    Ok. Jag tror att Noel har ganska normallånga ben. Han har 86 i Lindex och NS men då är det pösigt. Hur är de i midjan? Min är ju lite trind om magen
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-22 11:09:24 följande:
    Hej tjejerInga fler nyheter ännu? Sista dagarna nu ju innan man börjar jobba och inte kommer kunna hänga här med er Vore ju kul om det kom lite news då så man kan shoppa lite. Måste ju ha något att se fram emot nästa vecka.
    Halloj! Jag vill också ha nyheter. Är lite shoppingsugen...
    Börjar du bli nervös eller känns det ok inför nästa vecka? Hur har inskolningen av M gått?
    loveliva skrev 2008-08-22 11:18:50 följande:
    Snacka om post idag Utanför dörren låg 4 STORA paket idag!!! Molo overall från tradera, Katvig regnbyxor från tradera, Molo stövlar & en Ju Ju BE skötväska Men denna Molo overall har ställt till med bekymmer & problem Enligt auktionen skulle det vara en 104, men när jag provar den på Love så är den precis lagom,funkar inte i vinter Är lika stor som Emmsans 98:a. Grejjen är den att storlekslappen är bortklippt. Så denna overall ska tillbaka och jag SKA HA min apengar tillbaka!!!!!!Eller vad hade ni gjort?
    WOW! Kul med paket! Hoppas att jag får ett från T idag.

Vad knas med storleken på overallen. Måste ju tagit fel eller nått. Säg att du jämfört med en i storlek 98 och att de är lika stora.
    Andaloal skrev 2008-08-22 11:20:17 följande:
    Din kille klär i allt ängeln Vill också ha mer Molo men väntar på lurvarna. Kan tänka mig mer stjärnor upptill att matcha jeansen med i BT och sen har jag ju så mycket fint annat på gång....Mini rodini, meandi och Nova Star.Mycket svenskt men så fint. Blivit lite dyrt sista veckorna. Men jag tror ni köper för mer än mig ändå.Fast sen säljer ni väl lika mycket också på T?Jag har inget kul att sälja. Molo verkar alltid gå bra på T.
     Jag vill också ha lurvar och stars. Var inne i Mini Rodinis butik i måndags. Tycker de har så fina "skinn" jackor.

Jag säljer på T för att finansiera mitt "missbruk"
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-22 11:21:06 följande:
    Tog precis på honom velorisar och en tröja o då blev han typ bebis igen Jupp Rock star baby nappar är det som gäller här, o nu matchade dom ju faktiskt.Jackans modell var jätte cool, lite mc stuk sådär.
    Ja visst är det skillnad beroende på kläder. Noel ser mkt äldre ut i ex NS-jeansen och tröja än i Lindex velour. Från bebis till liten kille på 2 röda

Jen- skönt att du fått sova ut lite idag. Det gör så mycket.
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-22 11:40:31 följande:
    Bra det!! never leave oss liksom Ska spana runt lite på jeans då kanske
    de finns på Vildänglar. Tror att Preggi har en bild i sitt galleri. Lite rakare modell.

Isold- inte kul med sjuka barn och grinig man. Du kanske måste trösthoppa lite till?
    Ullis 10 skrev 2008-08-22 11:44:11 följande:
    MOLOLURV har anlänt idag, nu precis!!!!!!! Jag har lagt undan! De hade fått 15 kartonger på K!!!
    Ah! NAJS! Hoppas att fler butiker får in
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-22 11:48:53 följande:
    Skulle inte Poppilopp frå Katvig nu i höst? Inget på hemsidan ännu i alla fall.
    Jo, Chistel sa det i våras i alla fall. Man kanske borde ta en sväng dit snart.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10