Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Åh, tråkig dag. Har inget inplanerat och sambon är iväg och jobbar hela helgen

Kanske ska shoppa nåt kul i brist på annat

CamillaJ. Åh, va fin den kombon var på Albin. Han är så söt

Åh, vilken em/kväll!! Barnen har varit helt galna och mitt huvud håller på att sprängas efter att skrikande. Men nu är Ilon i säng, Liam ligger på soffan och min tanke är att han ska somna där vilken minut som helst och Ava ligger redan på soffan och sover . Jobbig em, men en lugn och tidig kväll!!
Sambon är iväg och jobbar tills imorgon kväll så jag vill också shoppa!! Vår dator är dock fortfarande lite knäpp så jag har svårt att komma in på många av shopparna (kanske sambon som fixat det
) och jag kan inte lägga in nåt på T som ska säljas heller. Irriterande! Ska prata med min data-kunniga bror så fort han ringer och se om han kan fixa det.
CamillaJ: Åh, vin och jordnötsringar låter gott ! Har inget gott till ikväll
. ett gäng mammor jag känner är inne i stan ikväll och äter gott, dricker och lyssnar på bra musik. Tyvärr kunde jag ju inte följa med både pga Ava och att niklas jobbar. Åh, man börjar bli lite sugen nu när man hör andra som går ut nu. Men men, nästa sommar....
(har sagt så i några år nu hehe).
Miow: Åh, va söt din tjej är!! nu längtar jag tills Ava börjar gå haha. Blev ju nästan sugen att köpa det setet till henne som hon kan ha nästa år .
Jaja, trodde det var en lugn kväll för mig själv, men Ava vaknade lagom när jag hade burit upp Liam. inte är hon så nöjd heller. Lite knip i magen och väldigt trött. Hoppas hon somnar snart.
Jaha, så har man gjort av med lite pengar som inte var tänkt... Blev en molo-body och byxa på T. Grön med vita prickar och rosa kanter. 170-180 kr för bägge. Fynd, men ändå inte nåt jag egentligen verkligen ville ha. Jaja, blir nog använt nån gång ...