Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Började oxå fundera på matador-rea? Vadå för rea?
    *rusar dit*

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-12 09:28:12 följande:
    Det står i mailet att de har rea i butiken men lite på nätet. Men den på nätet är ju gammal...
    Kanske de har satt ner lite till, läste på framsidan på hemsidan att de har även sänkt priserna på nätet rejält.
    Kommer inte ihåg vad plaggen kostat tidigare på deras rea, men inget som lockade i rätt strl iaf.
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-06-12 09:34:39 följande:
    Bara jag som tycker det var ganska bra rea hos Matador?En massa Molo var ju nedsatt. Har för mej att det bara varit 28 rea sidor innan och nu är det ju 48 sidor.
    Jag tyckte väl att de hade ganska bra rea, mer att de inte hade rätt strl till mina barn
    Mycket möjligt att de lagt till fler sidor, kommer inte ihåg hur många dom haft innan, kollade igenom alla.
  • jojoa75

ooo elvasmåtroll har börjat sin rea Shoppade lite...

• jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-12 20:32:04 följande:
    vaddå?
    Katvig badbrallor t Lucas, strumpor till båda barnen, småfolk tröja med elefanter till Emma, småfolk tröja med fjärilar t Emma, katvig blåorange mössa till Lucas.Allt 600...... FYND!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-06-13 17:02:43 följande:
    NU har jag shoppat lite till småfolk snart är jag nöjd
    Fiiiiina inköp!!!
    Ajabaja skulle jag gärna vilja åka till när vi tar en dejt i Malmö! Verkar vara en kanon butik, hon var så himla trevlig i telefon oxå.
    Inte alls konstigt att paketen försvinner..... Du får kontakta Postens kundtjänst o meddela dom att brevbäraren gör så samt att du hellre då ser att de skickar avi på paketen som han inte får ner i lådan.
  • jojoa75

lillronya
    FETT KRYSS I TAKET!!!! Grattis eller nåt

• jojoa75

Gomorron!
    Helt ensammen hela helgen......... Sambon åkte igår em med barnen till Öland... Tomt! Tänkte måla lite i lekrummet, men tjena! Satt o packade o grejade hela kvällen igår o än är jag inte klar. Får se om jag hinner med nån målning alls i helgen. Ska till mamma, hon fyller år idag.
    Igår var jag på AnnaCill, blev småfolk klänning med gröna äpplen, body ( ) småfolk vit med blå o cerise blommor, AnnaCills eget märke sjalett med liten kepa fram rödvit smårutig superfin, wheat lilarandig tshirt o wheat rosa korta leggins (typ 3/4).
    Japp, jag vet, hon är ju egentligen för stor för body... Men den var så fin... Jag kunde inte lägga tillbaka den! Hon får ha den några ggr till de cerise shortsen!
    Så, packa lite till innan jag ska slänga mig i ett härligt bad o bara njuta av att det är helt tyst, ingen som rycker i mig att jag ska gå upp.
    Försöker intala mig själv att det kan vara skönt att vara utan familjen nån dag
    De första timmarna igår var det helt ok, åkte ju o shoppade helt ensam Även inom pop en sväng o MAXI o köpte godis BARA till mig själv
    Men sen blir det bara tomt o tyst o tråkigt efter några timmar...
    Jaja, de kommer imorron kväll..
    Ha en bra dag!

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-14 12:10:58 följande:
    Fin shopping! Visst är det skönt ett tag men sen är det trist. Försök att njuta och gör sånt du aldrig har tid med annars. Och då menar jag inte städa eller annat trist. Läs, lägg en ansiktsmask, fixa fötterna eller något.
    Ska göra det, helt klart!

Hej då så länge, återkommer ikväll!
  • jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 12:00:26 följande:
    Jojoa: förstår att det är tomt!! Tur de kommer snart igen
    mm o helt tyst..
    Kan ibland bli lite frustrerad på att barnen har periodvis ganska så hög ljudvolym.. men jisses, detta är ju sjukt tyst!
    Har satt på radion, men det är ju inte det som fattas
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10