Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu kommer Noel knallades här och gnisslar tänder. Fy 17 vad det låter!

Undrar om jag ska masa mig till brevlådan och se om mina Katvigbrallor kommit. (ja, Noels då )

• Duntoffla
    loveliva skrev 2008-08-22 13:37:22 följande:
    SKumt.....
    Fast det var bara ett par. Antar att det kanske var ngn slags provkollektion för det var ju länge sen. När jag sen frågade om lurvarna sa hon att de skulle komma in denna veckan.
    Dock ännu inget svar på min stjärnbody. Fattar inte varför inget är upplagt i butiken om en del saker kommit.

Nåväl...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 13:38:34 följande:
    nämen vad alla är ledsna idag tjejer lurvarna och overallerna kommer snart och det är fredag, då ska man vara glad
    Jag är faktiskt ganska glad. dock hade jag varit ännu gladare om lurvarna kom snart
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 13:42:22 följande:
    jag är också superglad
    Vad bra! Då är vi två som sitter med feta smajl i alla fall.
    Undrar om sambon kan köpa med lite småsnarr hem så är jag tom ÖVERLYCKLIG Räcka ut tungan

Jag måste verkligen köpa upp mig på ett par till röda velour från Katvig. Har du sett dem någon annanstans än på Babyclothes, T eller TS?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 13:46:36 följande:
    jag kan kolla på bombom till dig! dom har dom röda... vilken strl?
    Det får du gärna göra. Är ute efter stl 80. (de finns för ord pris på Vildänglar) samt för 179+ 39 frakt på Babyclothes. Det skulle med andra ord vara om de är mycket billigare på Bombom. Annars får det bli Babyclothes.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 13:54:41 följande:
    hmm de kostar nog 160 på bombom (30%) och sen frakt 22kr (tror jag, kanske 11)
    Ok. Då blir det mest strul för sån lite skillnad. Har de andra gamla Katvig saker? annan velour?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 13:58:17 följande:
    hmm ja de har grå/grå.. och lila/röd och svart/vit... en del grön/grönt
     Mint/grönt eller vilken gröna menar du?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 14:16:06 följande:
    japp mint/grön.. men där är inte så mycket kvar av det
     åhhh. Skulle vilja ha en sån jacka men då finns den troligen inte
    Incommunicado skrev 2008-08-22 14:16:34 följande:
    Hej, har ni sett att elvasmåtroll har fått in den pingvintröjan jag köpte i DK? Den emd stjärnor. Spåg den förresten igår i den lokala butiken, haha, snacka om paff jag blev! Den var ju orsaken till att jag beställde från DK sist liksom. Men men, jag köpte mkt fint där så det spelar ingen roll, priset var faktiskt samma som här!
    Typiskt! Fast blir priset detsamma så gör det ju inte så mycket.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10