Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Var kan man hitta Katvigs orange/turkosa t-shirt i storlek 98? El är de supersmå i storleken så behöver jag 104?
Var kan man hitta Katvigs orange/turkosa t-shirt i storlek 98? El är de supersmå i storleken så behöver jag 104?
En helt OT-fråga, men har det funnits olika gröna Lindex-velourisar?
Buda hem ett par från T, men färgen skilde sig avsevärt mellan bilden och verkligheten.
J essica skrev 2008-06-03 12:17:09 följande:
Duntoffla: nu vet jag ju inte ditt nick på T men det tror jag inte. Byxorna var fina. Jag blev bara lite snopen på färgen, men nu måste jag ju köpa något annat som matchar..
God förmiddag i tråden!
Oj vad konstigt det blev med citaten, men ni ser väl ändå
Hur är det nu med Småfolks bodysuits och bodysar. Normala i storlek?
Igår hade min lokala butik ta 3 för 2, men jag kunde inte bestämma vad jag ville ha så nu blev jag utan ;-( Är lite sugen på att testa Villervalla som alla pratar så mycket om, så nu kliver jag över till den tråden och frågar där.
Tack för tipset om Linas skyltfönster. Det blev en grön grodbody från Småfolk för min del. Nu hoppas jag inte att de är små i storlekarna för då blir den här långärmade lagom mitt i sommar. Är Småfolk normala? Funderar på bodysuit också.
För er som sidan inte fungerar, har ni testat explorer (antar att ni kör Firefox). För så blev det för mig i Firefix men det gick bra i explorer.
Fick bekräftelse från linas fönster att grodbodyn från småfolk fanns Antingen har jag missat svaret el också har ingen svarat, men visst är det så att ni Småfolk-älskare vet hur de är i storlekarna? Normala? Funderar på fler bodysar nämligen.
Idag fyller storkillen 2 år (född 060606 ) Vad fort det går. Och trots halsfluss och pencellin så blir det kalas. Han har piggat på sig rejält. Bild kommer sen när han har på sig fina Hugin tröjan till Fem myror-shortsen.