• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Var kan man hitta Katvigs orange/turkosa t-shirt i storlek 98? El är de supersmå i storleken så behöver jag 104?

• Helle

En helt OT-fråga, men har det funnits olika gröna Lindex-velourisar?

Buda hem ett par från T, men färgen skilde sig avsevärt mellan bilden och verkligheten.

• Helle

J essica skrev 2008-06-03 12:17:09 följande:

Ja det har funnits i två gröna. Ärtgröna och mer klargröna.
    Ok, tack. Undra om jag fått fel byxa från dem då, eller om kameran kan spöka så. Då får jag leta vidare efter de som jag trodde jag hade köpt. De här kommer säkert också till användning men matchar inte som jag trott de skulle göra.
  • Helle

Duntoffla: nu vet jag ju inte ditt nick på T men det tror jag inte. Byxorna var fina. Jag blev bara lite snopen på färgen, men nu måste jag ju köpa något annat som matchar..

• Helle
    loveliva skrev 2008-06-03 15:48:36 följande:
    Vi åker till Cypern på måndag så det passar jättebra med lite extra reskassa
    Såg att ni skulle till Sandy bay. Är lite avis... Vi var där förra året och det var verkligen kanon. Trevlig resa.
  • Helle
    loveliva skrev 2008-06-03 15:54:47 följande:
    Berätta mer! Var maten god på hotellet? Bra strand? Bra barnpool? Tusen frågor
    Med en tvååring med 40 graders feber (stackarn i den här värmen..) och en bebbe så blir det inte mycket skrivet.. men nu så.

Hotellet är kanon. Vi hade Happy Baby-lgh så allt var ju anpassat (sonen var 1 år då). Det finns två restauranger att äta på och båda är bra. Den ena måste man dock boka bord på annars är det alltid fullt. En barnpool för de pyttsmå, sedan två för lite större (passade vår 1 åring perfekt) och sen två stora pooler. En där man får ha med sig leksaker (typ madrasser) och en som är helt fri från sånt. Massor av aktiviteter för barn, både på dag och kväll. Det finns två stränder i närheten. Den ena tyckte vi var lite skitig (vi var där i juni förra året) så dit gick vi inte så ofta. Det var den närmsta - Sandy beach. Nissi beach var fin och ligger lite längre ifrån men inte värre än att man går på 5-10 min.

Sorry för OT.
  • Helle

God förmiddag i tråden!

Buttelina skrev 2008-06-05 09:28:03 följande:
    gahhhh mäklaren ringde nyss. Dom tog vårt bud!!!!
    [/citat]

Ahh, vad härligt. Nu blir ni med sommarstuga
    maugu skrev 2008-06-05 09:29:30 följande:
    [citat]
    Hej alla!Jag har smugit lite i kulisserna då jag fortfarande ej fått min op och går nu in på v.3 i min sjukhussängFörhoppningsvis är jag först i kön till Umeå nästa vecka så vi kan få tillbaka vårt liv..bebisen växer-är nu i v.15Mår fysiskt hyfsat bra-kan inte vara uppe några längre stunder pga yrsel och obehag men mentalt åker vi berg-och dalbana..dock, lite shopping är ju aldrig fel så här har jag legat och klickat hem både det ena och andra på alla erbjudandenOch underbara bilder i BT-Gosmamman jag tycker Katvig ränderna och POP-klänningen var en hit-jag gillar att blanda print..Hoppas ni mår bra och mina tanker går till Anna och hennes familj..
    Jag har tänkt mycket på dig. Jag hoppas ni snart får vardagen åter. Den betyder så mycket mer i såna här fall. Stor kram till dig och familjen.
  • Helle

Oj vad konstigt det blev med citaten, men ni ser väl ändå

Hur är det nu med Småfolks bodysuits och bodysar. Normala i storlek?

Igår hade min lokala butik ta 3 för 2, men jag kunde inte bestämma vad jag ville ha så nu blev jag utan ;-( Är lite sugen på att testa Villervalla som alla pratar så mycket om, så nu kliver jag över till den tråden och frågar där.

• Helle

Tack för tipset om Linas skyltfönster. Det blev en grön grodbody från Småfolk för min del. Nu hoppas jag inte att de är små i storlekarna för då blir den här långärmade lagom mitt i sommar. Är Småfolk normala? Funderar på bodysuit också.

För er som sidan inte fungerar, har ni testat explorer (antar att ni kör Firefox). För så blev det för mig i Firefix men det gick bra i explorer.

• Helle

Fick bekräftelse från linas fönster att grodbodyn från småfolk fanns Antingen har jag missat svaret el också har ingen svarat, men visst är det så att ni Småfolk-älskare vet hur de är i storlekarna? Normala? Funderar på fler bodysar nämligen.

Idag fyller storkillen 2 år (född 060606 ) Vad fort det går. Och trots halsfluss och pencellin så blir det kalas. Han har piggat på sig rejält. Bild kommer sen när han har på sig fina Hugin tröjan till Fem myror-shortsen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10