Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-06-02 21:45:55 följande:
    Skulle kika men hitta de inte ..
    Va?
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-06-02 21:42:32 följande:
    Ok! Ja vi ska till Agia Napa så ska vi bor på Blue Star Melpo-Antia ..ska bli skit kul! Åker ni hela familjen?Åh vi kommer att åka när ni kommer hem då ju ? Ni kommer väl hem den 16 juni då? Vi åker från växjö vi med hehe.. tråkigt kunde varit samma vecka ju
    Ja, vi åker hela stora familjen Ni också?
    Vi kommer hem den 16 juni, kanske ses på flugplatsen då? Vi kommer till Växjö vid 16-tiden.
  • loveliva

Hahaha vad många som ville hjälpa till att klistra in karmasus fina bild

• loveliva
    CamillaJ skrev 2008-06-02 22:04:42 följande:
    hehe nej jag skulle kika dit ni skulle ..men hittade de.. vi har fritidsresor ni hade Ving? Men ja vi åker ju den 16 juni kl 17.55 så ja Spännande. Ja hela familjen + min familj mamma,syster och hennes man.
    Ja, men då kanske vi ses Ser och hör ni en mamma, en pappa, två huliganer som är överallt och ingenstanns och en liten flicka i bärsele så är det vi
    mortillsju skrev 2008-06-02 22:05:02 följande:
    God Kväll alla!  Hur mås det i tråden? Jag filar just nu på en liten betällning av Katvig. Men herregud vad ska man välja?? Gul/gul eller rosa/vit randig Katvigklänning??
    Rosa/vit!!!!!!!!!!! Sååååååååå fin!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-06-02 22:11:21 följande:
    loveliva: gud så fin din nya presbild är!!
    Tack
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-06-02 22:17:34 följande:
     Så där är jag med, blir mätt på ett märke och tar en liten paus innan jag börjar gilla det igen.Skönt att man kan pigga upp hemmet med fina färgglada ungar!
    Så fin din gosse är i regnbågsbodyn!!!!!
    Längtar till Hilda kan ha sin.
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-06-02 22:58:36 följande:
    Det förstår jag. Lurvarna är underbara! Älskar Noels grå. Kommer aldrig sälja den. *Ser framför mig Noel 8 år gammal intråcklad i en gammal sliten Molo-lurv*Får jag fråga vad lurvarna kostade på Lagersalgen?
    Lurvjacka 150 ddk och overall 200 ddk
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-06-02 22:24:54 följande:
    Tack! Jag var verkligen inte alls förtjust i gamla regnbågen förut men har ändrat mig. Visade sambon (som inte brukar bry sig om kläderna) regnbågen vid något tillfälle och han gillade den inte alls. Köpte ändå (som man ju gör ) och nu tycker han Noel är superfin i det. Nu saknas bara den gamla orangea bodyn med stjärnor på, sen har jag de gamla modellerna jag vill ha. Hilda kommer bli superfin i det! Vilken storlek tog du?
    Köpte stl 74 (enda stl jag hittade bland alla galna danskor som hamstrade regnbågskläderna)
  • loveliva

Vart kan man se höstens Molo lurvisar??????????????

• loveliva
    Buttelina skrev 2008-06-02 23:08:23 följande:
    i katalogerna som några av oss har hemma
    Fuskit!!!!!!!!!!!!! Vill också ha katalog Gråter Finns det inte nånstanns på nätet? Räcka ut tungan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10