Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-02 23:35:34 följande:
    Hur ska jag beställa nu då *trött och velig* vad ska jag ha till klänningen i rosa/vitt. *hick* kanske ska jag ta klänningen i appelmönster iställer. Gud så stora problem Jag har ju några klänningar till lillan....men, utan ärm *vad har jag tänkt på*....solen lyser starkt. Hopplöst. Så jag måste köpa lite med ärm på.
    Vilket bekymmer. Jag tycker nog egentligen att den gula är finare, för att göra det ännu mer jobbigt Vi har båda två..
  • snigelina
    Angelinah skrev 2008-06-02 23:44:38 följande:
    Hej!Vill mest tacka för alla snälla underbara ord från er här inne.. Det värmer oerhört ska ni veta..  Jag har läst vad ni alla skrivit både i tråden och i min GB...Dagen har gått åt till att hålla ihop för Bella som fyller 10 år idag, barnen vet inget ännu, ska berätta det för dem i morgon.. Bella måste få ha sin födelsedag i glädje kände vi..Vi är nog rätt chockade antar jag, man växlar mellan hysteriska tårar och skratt..kommer man någonsin förstå?Återigen stort tack för era ord...
    Åh  Jag läste förut, men hann inte skriva något då. Så otroligt jobbigt och ledsamt för er.. Många kramar!
  • snigelina
    mortillsju skrev 2008-06-02 23:42:58 följande:
    Det är ju superenkelt det! Att köpa båda. Men jag har bestämmt mig för att bara köpa en. I min lokala butik har dom samma klänning men med ett tyg med fåglar på. Den är också rätt fin
    Hihi. Jag köpte faktiskt den rosa först, men den var nog felmärkt för den var tokstor till 3-åringen och passar bra till 6-åringen istället. Så då fick 3-åringen den gula istället. Så jag hade inte planerat att köpa båda
  • snigelina

Fick förresten hem tre hemliga plagg från LPL idag.. Stella fick en rosa Småfolk-tröja med katter, Nora fick en långärmad Lollopard-klänning till hösten (ord pris 399 kr!!!) och Jonna fick ett linne från Hugin&Mugin och en randig klänning/tunika från okänt märke.

• snigelina
    jacao skrev 2008-06-03 07:13:20 följande:
    Lite OT men tipsar ändå om "Sveastar Liten" rea:sveastar.jetshop.se/default.aspxFanns en del fint kvar
    Åhneeej! Jag glömde totalt av det i söndags Jag som ville ha ett par petrolblå Mulle-byxor Nåja, den finfina klänningen med stjärnor fanns kvar iaf. Tack för att du påminde mig!
  • snigelina
    Catrin Kilén skrev 2008-06-03 12:47:10 följande:
    Svar på #513Såg visst att man kunde svara så här, är inte van användare här. Lär mig fortfarande, hihi
    Hej Vi bodde i Lilla Edet tills för ett år sen..
  • snigelina
    Vintersol80 skrev 2008-06-03 13:53:00 följande:
    nån av er som vet om man fortfarande kan få tag på IdaTs gröna manchesterpuffbyxor??? Vore innerligt tacksam för hjälp! Vill verkligen ha såna!
    Elva små troll verkar ha..
  • snigelina
    SmillaMilla skrev 2008-06-04 19:25:10 följande:
    Oj jag som tyckte 74/80 var lite litet på svea. Har du sett denna på nätet i 74/80?
    Liten på landet har
  • snigelina

Har ni skickat in foto till Elva små trolls tävling? Hade glömt, såg det nu på deras hemsida.. Dumt att inte ta chansen att vinna, så jag får nog ta och se om vi har nåt som passar.

• snigelina
    Preggi skrev 2008-06-04 22:23:16 följande:
    Hej!Sitter och måste shoppa lite till min lilla tjej. Hon har fått glasögon och jag fick genast en anledning att shoppa till henne.. Vet nån om det är stor skillnad mellan 86/92 och 74/80 i småfolk t shirt? Hon är 18 mån...
    Haha, så därför får jag shoppa så mycket som jag gör då? Här har alla TRE barnen glasögon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10