Inlägg från: tvåsmå |Visa alla inlägg
  • tvåsmå

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hmm vad blev det nu...

Lite Norlie, Mini A Ture, Småfolk, Hollys och Katvig blev det nog. Småfolk-tröjorna kom idag

mortillsju skrev 2008-06-15 14:29:40 följande:
    Kul! Själv har jag aldrig beställt från danmark *fegis* jag har precis börjat lära mig att köpa från de svenska Vad har det blivit??
  • tvåsmå

Frakten är väl den stora skillnaden... så jag beställer bara om jag har en längre lista och helst bara på rea De flesta är rätt snabba, sällan tar det mer än 2-4 dagar. fast jag handlar bara i ngr få.

thomelius 83 skrev 2008-06-15 14:33:33 följande:

när ämnet ändå är uppe, är det stor skillnad att handla från de danska webbshops som finns?enkelt från de svenska, nästan fööör enkelt
  • tvåsmå

Nej har inte det, men ska hålla ögonen öppna. De var fina!

mortillsju skrev 2008-06-15 14:35:18 följande:
    Av alla mina favvomärken alltså! Hollys gör så fina kläder tycker jag. Du har inte sett dessa byxor i nån webshop när du surfat runt?www.luckylittleme.se/graphics/groups/54_m.jpgBlunda för gossens smink Mini a Ture är oxå så fina tycker jag coh Småfolk..och.....
  • tvåsmå

Ja fast jag vet inte vad lilltjejen ska ha... startade t o m en tråd för att få hjälp att välja. Har nu beställt hem massor av klänningar, hoppas de hinner fram. Har hittills hemma två vita och en POP och en grön i linne, och väntar hem ca 5-6 st till att välja mellan (alla inköpta på rea )

Sonen får nog ha tunn vit skjorta från POP med ljusbeiga RL-byxor (el shorts om varmt). Eller en randig skjorta fr POP, eller en fr Mini A Ture, eller en grå fr Norlie.... Beror lite på vad dottern ska ha....

Tjollabolla skrev 2008-06-17 15:11:51 följande:
    Haha sorry... Vad ska ni ha på era BARN på midsommar? (fast tjejer är ju så självklart med en fin midsommarklänning... *avis* )
  • tvåsmå

hejsan på er!

Beställde massor av fint från Funkylittlemonkey.dk (REA!) i veckan, hoppades det skulle hinna fram till midsommar (ja jag vet, lite väl optimistiskt men...), tyvärr kom det inget idag... det är väl ingen utdelning i morgon?

• tvåsmå

120 dkr...

Duntoffla skrev 2008-06-19 17:19:35 följande:
    Nej, det är ingen postutdelning imorgon tyvärr. Hur mycket var frakten på från Funky...?
  • tvåsmå

Jo, tog i med en beställning för ca 1500 dkr så då tyckte jag det var ok.

Duntoffla skrev 2008-06-19 17:26:11 följande:
    ok. Ja, då måste man ju handla en del för att det ska löna sig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10