Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Hmm vad blev det nu...
Lite Norlie, Mini A Ture, Småfolk, Hollys och Katvig blev det nog. Småfolk-tröjorna kom idag
Hmm vad blev det nu...
Lite Norlie, Mini A Ture, Småfolk, Hollys och Katvig blev det nog. Småfolk-tröjorna kom idag
Frakten är väl den stora skillnaden... så jag beställer bara om jag har en längre lista och helst bara på rea De flesta är rätt snabba, sällan tar det mer än 2-4 dagar. fast jag handlar bara i ngr få.
thomelius 83 skrev 2008-06-15 14:33:33 följande:
Nej har inte det, men ska hålla ögonen öppna. De var fina!
w w vaΩé ÷≈z
oj, sorry. En vild ettåring här...
Ja fast jag vet inte vad lilltjejen ska ha... startade t o m en tråd för att få hjälp att välja. Har nu beställt hem massor av klänningar, hoppas de hinner fram. Har hittills hemma två vita och en POP och en grön i linne, och väntar hem ca 5-6 st till att välja mellan (alla inköpta på rea )
Sonen får nog ha tunn vit skjorta från POP med ljusbeiga RL-byxor (el shorts om varmt). Eller en randig skjorta fr POP, eller en fr Mini A Ture, eller en grå fr Norlie.... Beror lite på vad dottern ska ha....
Vet inte heller vad JAG ska ha....
hejsan på er!
Beställde massor av fint från Funkylittlemonkey.dk (REA!) i veckan, hoppades det skulle hinna fram till midsommar (ja jag vet, lite väl optimistiskt men...), tyvärr kom det inget idag... det är väl ingen utdelning i morgon?
120 dkr...
Jo, tog i med en beställning för ca 1500 dkr så då tyckte jag det var ok.