Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Idag märkte jag till min stora förtvivlan att lillkillens bilbody aldrig kommer att passa hela sommaren så det blir till att köpa en storlek större... jag älskar den verkligen. Känns surtdå han har använt den typ 3 gånger. Jag har aldrig sålt kläder tidigare, men tänkte göra det som premiär nu. Är det bäst att sälja på tradera eller till fast pris?

OBS! EJ ANNONS OBS!

Sedan var frottéshortsen på lindex slut så jag fick köpa på kappahl istället. Var kan man hitta KIK KIDs?

Hoppas att alla har det underbart i solen.

• Infinite Joy

Jag såg att ni pratade om småfolks filtar. Vet inte vad ni söker och om det var i butik eller webbutik... Hursom finns det sådana hos matador under body tror jag.

• Infinite Joy
    jojoa75 skrev 2008-06-07 16:40:02 följande:
    Skapa dig ett konto på Tradera! Märkeskläder brukar gå bra där!kikkid frotteshorts finns bla på freshmilk, nu med 40 % rabatt om du anger kod systeryster
    Åhå, gäller det alla märken?
  • Infinite Joy

jojoa: missade deshorsten. Tyvärr fanns det inte rätt sorlek:(

Någon sområkar veta hur mycket det skiljer på längden mellan 68 och 74 i molos babybyxa?

• Infinite Joy

Har ffreshmilk fortfarane 40%? Och i så fall, hur länge?

Gyulliga ungar som inspirerar i bildtråden....

• Infinite Joy
    Tjollabolla skrev 2008-06-09 14:24:59 följande:
    Det gällde väl bara tills igår eller? Kan ha fel!Nu har Milo testat småfolken, ååå vad han gillade den gula. Han sa "OOH" hela tiden och drog i tröjan
    Åååh.... ville ju ha, men hittade först nu.
  • Infinite Joy

Tänkte premiärbidra med bild till bildtråden.... ska bli plusmedlem så jag kan själv. Men vill någon hjälpa mig att lägga upp en bild idag bara? Gossen innan han somnade, alldeles nyss (bilden heter bilar)

• Infinite Joy
    Duntoffla skrev 2008-06-09 22:24:52 följande:
    Söta barn i kaniner och brandhjälmar!Infinite joy- Vilken söting i Molos bilar!
    Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10