Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva-
    Ja okey då !! Hehe..ja eller lär du kanske märka 2 små galningar till pojkar, den ena som springer överallt där mamma & pappa inte är . Hehe.. nej men vi få se hoppas att ni få det bra med sol och avkoppling

• CamillaJ

God kväll..  ska se om jag orkar läsa igenom fast FL ha knasat sej idag va? Så så många har det kanske inte varit här inne

Igår var vi och tog kort till passen eller ja små killarna.. sen idag har vi gjort pricktest på Isak ..
    nån som gjort? Om det visar sej nåt efter några timmar ska man inte bryr sej om det då?

Igår köpte jag varsinn UV dress till Albin och Isak AuqvaRapid en hel till Albin och en tvådelad till Isak dom var fina ni får se bilder sen när vi kommit hem från härliga cypern åh det är så länge tills dess... hehe känns som de men 1 ½ vecka borde man ju kunna stå ut ..vill bara komma iväg lite.

Super fina biler i bildis föresten!

• CamillaJ
    SmillaMilla skrev 2008-06-04 19:44:24 följande:
    Jo vi har gjort många många pricktest. Och visst skall man bry sig om det visar något efter några timmar. Men ett av dem är ju kontrolltest och det skall ge utslag. Ring och hör med dem i morgon om ni fick en reaktion. Och du mät den.
    Jasså? Okey mäta den, alltså den ser exakt ut som nr2 den som man ska jämnföra med som ett myggbett.

SmillaMilla & Ängel 83 hur mycket Uv skydd har era dressar till barnen?
  • CamillaJ
    FL Lisa skrev 2008-06-04 19:46:22 följande:
    Oj vilken fart det är i den här tråden.Själv har jag (och även vissa andra ser jag) stora problem med FL. den bara slänger ut mig hela tiden så till slut orkar man inte ens försöka ta sig in. Men nu håller jag tummarna för att jag inte ska bli utslängd mer ikväll.gosmamma - vilken underbar bodysuit. Dom färgerna är verkligen härliga och jag tycker att din sista kombo med katvig och pop är hur snygg som helst. Jag skulle utan att tveka använda mig av den.Alla andra bilder i bildtråden är också jättehärliga. Söta ungar och riktigt snygga kläder.Själv har jag inte shoppat så vidare mycket danskt senaste dagarna. Fick hem massa snygga kläder igår...men dom var svenska och sydda av en kompis. Slänger in en bild på min lilla Alvin i en hyfsat nyköpt suit från IdaT...hittade den på matador kids för under 100 kr och sen slänge jag in en OT-bild på kläderna som kom i lådan igår
    Jätte fina kläder tycker jag, fina jeans
  • CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2008-06-04 19:50:53 följande:
    Godkväll! Åh vad jag är hoppingsugen... Men jag vet inte riktigt vad... Hmm. Ska kika runt lite CamillaJ: ÅÅ vad härligt det låter med semester! Jag är ju en sån där flygrädd typ så jag får  klara mig utan solsemestrar (förutom bussresor o sånt då..). Malas uv dress är det 50++ som skydd i, antar att det är det på dom flesta eller?
    Åh ja det ska bli super skönt att komma bort ..verkligen!!
    Ja okey det är de för i dom jag köpte var det 50++...
    Ja men jag är lite nojjig för hur det ska gå med barnen på flyget men det går nog bra Hehe.. men jag är liiiite nervös för att flyga
  • CamillaJ
    Tildamamman skrev 2008-06-04 20:17:12 följande:
    Så ni ska på lite semester . Får man vara nyfiken och fråga vart?? Vi åker på lördag *shit vad snart *Soldräkt till Lilleman köpte även vi, men valde Katvigs. Läste på ngn sida att även den hade skydd 50.
    Ja vi ska åka den 16 juni Till cypern i 1 vecka! Ni då? Åh det ska bli kanon.. längtar just idag som bara den .
  • CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-06-04 20:30:09 följande:
    Usch, sitter här med världens huvudvärk ... Kanske dags för en huvudvärkstablett. Antagligen pga kaffet jag försöker hålla mig borta från för Avas mages skull. Dricker inte mycket kaffe i vanliga fall, men en dag helt utan kaffe märks.I måndags var vi och tog bilder hos fotografen igen, på familjen och lite på Ava. Dock var inte Ava så medgörlig när det var dags att ta enskilda på henne, så idag var vi tillbaka med bara henne och tog finfina bilder . Är sååå nöjd, även fast jag inte sett bilderna . Tog när hon ligger på sambons arm, när hon ligger på mage på en liten låda, när jag håller henne naken och vi tittar på varandra, hennes hand lindad runt sambons finger och lite sånt. Ska bli så kul att se bilderna sen. Ava var klarvaken och på bra humör .
    God kväll inte inne på msn ikväll?
    Guuuuud ...va fina bilder det låter som !! När får ni se dom?
    Blir riktigt nyfiken ...
    Åh alla såna bilder man ser är så otroligt fina och underbara!
  • CamillaJ
    Tildamamman skrev 2008-06-04 21:04:15 följande:
    Härligt! Snart ni åker också då!Vi åker till Kreta, Grekland. Nu är det nära så lite resfeber har vi allt. Det blir lite att hålla reda på med två barn med. .
    Ja okey härligt ja jag ha bara varit där utan barn haha!
    Men ja nu ska man se hur detta går med två små gangster killar.
    Jag tror det blir kanon, Isak älskar det iaf nu heeh Han prata om det jämt!
  • CamillaJ

God kväll tjejer .. hur är det i den underbara sommarvärmen?

Har läst men inte skrivit så mycket på ett tag
    Ikväll är det min tur att vara lite små orolig när sambon är ute och festa (jen80) !! Men han ska sova hemma hos min familj.
    Men jag är helt ensam med barnen eller dom sover så jag sitter här .. och har skit tråkigt hehe.. hmmm.. hoppades på en bra film men ikväll var det inte mycket utbud av de.

Var inne i stan idag och handlade en bikini FYYYYA...hemskt hehe men det blev en iaf måste ju ha när vi ska iväg.

LoveLiva- Åh snart åker ni ju .. Avis!! Men vi har vår resa kvar när ni kommer hem får leva på de hehe.

Jätte fina bilder i bildis!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10