-
okej...tack för svaret!lillronya skrev 2008-06-10 16:58:36 följande:Emilio är ungefär så stor och han har 0-1 alltså 74/80.
-
Nika - dina bilder finns nu i BT
Tjolla - jag har en 9-månaders här hemma som jag nästan slutat använda bodys på. För en månad sedan kunde jag inte tänka mig att använda tröjor på honom..kändes som att dom bara skulle åka upp. Men sen testade jag och nu tycker jag det känns mycket smidigare med tröja. Nu har jag dessutom en anledning att köpa massa tröjor och det är ju aldrig helt fel
-
dunis - ja kan N ha 0-1 år så borde dom passa A också. Får nog se till att köpa på mig lite T-shirtar från småfolk nu
-
tjolla - köpte mig just ett par snygga gröna molo-byxor med stjärnor på T
-
ängeln83 skrev 2008-06-13 07:29:21 följande:Vilken är finast av dom här?www.funkybaby.se/images/samfolk%20cardigan%20...www.poppilopp.se/Images/Products/smafolk_jack...
jag skulle tagit den med grodor.
fast iof så är ju duntofflas förslag bäst
fast det kanske inte plånboken håller med om
-
visst är jag detDuntoffla skrev 2008-06-13 20:09:34 följande:Den är ju inte jätte uppsendeväckande eftersom den är cremefärgad tror jag. Kanske känns lite trist vid första anblicken.Men trycket är så fint. Man är ju mer van vid det färgglada Småfolken. Fl Lisa- är du här?
-
Duntoffla skrev 2008-06-13 20:14:55 följande:Bra. Kollade på en dansk sida om jackan och där står det storlekar som ex 62, 74 och att man ska välja den storlek som barnet är. Dvs 74 i vårt fall. Läste sen på Luckylittleme´s hemsida där det stor att den är stor i storlek. En del danska butiker verkar börja sin rea på söndag. Går igenom alla nu och ser vilka som har och inte. (innan vi har bestämt oss är väl allt slut )
ja då blir nog den mindre kanske bäst. Tror jag. *velar*
Vad duktig du är som orkar kika igenom de danska sidorna. Jag började men det är ju sååå jobbigt. Iaf när man har en liten A som ska vara med och hjälpa till med att trycka på tangenterna med jämna mellanrum.
Ska försöka hjälpa till att kika runt på lite danska sidor..Jag googlade på namnet och fick upp lite olika butiker (de flesta finns nog dock här inne i länklistan också) men jag hittade ingen som hade rea och rätt storlek och färg.
Har du bestämt vilken färg du vill ha? Jag är nog faktiskt mest inne på brun fortfarande
-
haha..svårt med storlek. Får väl helt enkelt ta det som hittas!Duntoffla skrev 2008-06-13 20:22:33 följande:Noel sover. Tack och lov! Jag är också velig ändå. Kanske ska ta större i alla fall? Det blir nog den bruna i alla fall. Så han matchar Buggan!! Äh, jag har snart kollat alla danska sidor. Det gäller ju bara att hitta storlekarna nu.Egentligen borde jag gå och fota lite T-grejer. Urk vad trist!
Fast en större känns ju iof bra...en för liten blir ju aningen svår att använda men är den lite för stor så går den ju att ha i alla fall. Sen så hoppas jag ju att han ska kunna ha den länge och då behöver jag dessutom kunna få plats med lite kläder under också..vi flyttar eventuellt uppåt landet i januari och där är det KALLT på vintern
-
dunis - japp. blir det flytt så blir det luleå. Men vi måste få tag på jobb först och det verkar inte helt lätt så det är inte säkert att vi flyttar alls.
jag vet dock inte hur jag ska klara mig utan alla barnklädesbutiker om jag flyttar. Har precis föreslagit en kompis där uppe att vi isf måste öppna en klädbutik där
-
dunis - japp...jag har också kikat lite och såg någon sida som har rätt färg, rätt storlek och där det står att rean startar på söndag. frakt har jag dock missat att kika har jag insett. Men det skulle inte förvåna mig om dom bara rear vissa plagg och inte det vi är ute efter