• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-10 17:37:28 följande:
    Ja jag tror det. I söndags? Jag fick iaf mail att det skulle skickas igår och jag ändrade till min nya adress. Alltså idag har Milo bil bodyn på sig från Molo. Jag tycker han ser så bebis aktig ut i body nu! Ser dumt ut! Har ni body på era 15-16 månaders? Jag menar han är snart 1½ år, det är kanske dax att göra sig av med dom... Dom enda som används är Molos och det bara för att jag "ska". Kanske dax att lägga ut dom på T. Tror ni det är lönt nu? Det är alltså kortärmade från våren...
    Jag använder sällan body på Matilda som är 18 mån. Samma med bodysuit, blir lite väl babyaktigt ibland. Men jag tycker funkar än. Men det beror ju på vilken body och vad man matchar med... Det är ju väldigt praktiskt att man slipper glipa mellan kläderna vår och höst...
  • Preggi

God kväll i tråden!

Nån som shoppat nåt kul?
    Jag råkade visst köpa en till småfolk t shirt nu, hmm jag som inte skulle köpa nåt idag. Men det är så svårt att låta bli ibland.. hehe

Heja Sverige!

• Preggi
    Duntoffla skrev 2008-06-10 23:05:56 följande:
    God kväll! oops! Man råkar så lätt!
    Ja, det är ju lätt hänt..

Man blir lätt inspirerad av alla fina barn i BT.

Belladonna, jättefin bild på din dotter i rosa!

Nu blir det sängen för mig.. Helt slut efter att ha jobbat idag.. Hur ska det gå att jobba heltid sen?

Ha en trevlig shoppingkväll!

Gonatt
  • Preggi

Hej!

Nu kom brevbäraren äntligen men bara med ett av mina paket. Saknar fortfarande 3... Fattar inte att vissa är så sega.. Eller så är jag otålig.. hehe

Min ena klänning jag beställde var en fläck på. Är ni duktiga på att reklamera? Jag brukar inte orka skicka tillbaka. Funderar på om jag ska maila och se vad dom säger..

Har ni fått hem nåt kul idag? Jag fick två klänningar och en t shirt från småfolk.
    Modellen sover så det kommer bilder sen i BT.

• Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-11 17:23:04 följande:
    preggi: gud vilka fina inköp! riktigt avis på klänningen med hjärtan på
    Tack! Det var du som inspirerade mig till elefant tshirten efter att ha sett den underbara bilden på Isabel. Men jag hittar inte shortsen nånstans. Har du sett dom i 92 el 86 nånstans?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-11 17:42:38 följande:
    jaså, tack roligt att inspirera maila ajabaja, dom hade småfolkshortsenJompa: vad stor svärdfisktröjan var jämfört med dom andra... vilken har du som är på väg hem??
    Tack! Har redan mailat nu, hoppas dom har några kvar.. Måste ju ha nåt att matcha alla fina t shirts med...
    ellenagnes skrev 2008-06-11 18:15:47 följande:
    Preggi: Gud vilken sötnos i BT. Passar så bra i dessa klänningar. Den gröna var ju helt underbar.

Tack!

lillronya, Emilio var verkligen såååå himla fin i katvig suiten!

• Preggi

Godkväll!

Efter den här kvällen förtjänar jag lite shopping.
    Mannen är borta ikväll och tjejerna har inte direkt samarbetat med mig om man säger så.

Lilla M lyckades på bara nån minut efter hon kom upp ur badet medan jag hämtade blöja bajsa och kliva i det och tassa runt i halva vår lgh...
    Matilda hittade dessutom fjärrkontrollen och har tryckt nånstans så det går inte att titta på tv heller. Får ta det som ett tecken att jag måste shoppa lite istället..

Tack alla ni som kommenterat mina bilder i BT.
    Behöver några shorts eller kjolar att matcha mina nya fina t shirts med. Vad matchar ni småfolk med?

Jen80, man blir ju nästan sugen på en liten igen när man ser söta lilla Ava. Men det blir inga barn för oss förrän om ett par år isf.

Drar ni bara av 50%? Om min man skulle veta vad tjejernas garderober är värda skulle han nog få sig en rejäl chock....

• Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 20:54:16 följande:
    Han har ingen susning om vad kläderna kostar alltså Dina töser är verkligen superdupersöta!! och så vackra blå ögon! *smälta* vilka av Småfolken tänkte du på? Jen80 --- fina bilder. Man blir ju helt tårögd när man ser hur bröderna vill vara med och mysa vid matningen *så sött*
    Nä, ingen aning och det är väl tur det.. *hoppas han inte tjuvläser här i tråden* hehe
    Tack! Ja, dom har verkligen jätteblå ögon, speciellt Matilda.
    Du har ju en supersöt liten skatt du med!

Det var inga speciella jag tänkte på, mer i allmänhet... Behöver lite inspiration...
    gosmamman skrev 2008-06-11 21:01:15 följande:
    Min gubbe vet ganska väl vad kläderna kostar (ungefär iaf) men han tror att molo är megadyrast och vet INTE att min älsklinga småfolk också är bland dom dyrare.Men han tror att jag är en riktig rackare på att fynda på rea.
    Det brukar jag med säga, att det var rea alltså. Typ alla dom här kläderna för 150:-
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-06-11 21:12:32 följande:
    mohaha, jag brukar alltid avsluta med "i slutändan så blev det inte dyrare än hm" *blink blink*
    Min man har slutat kommentera nya kläder. Märker han om nåt är nytt frågar han ibland. Jaha, men behövde hon verkligen den? Ja, brukar vara mitt svar på det.. hehe

Tack CamillaJ! Är allt bra med er? Vad duktig du är som joggar!! JAg måste verkligen skärpa mig...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10