Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-03 21:03:16 följande:
    Jag har ju idag köpt 74 i shortsen och 68 i tröjan men nu när jag tittar på det ser det gigantiskt ut, kommer passa M till vintern Förresten nu när ni är fler härinne. Frotteshorts eller byxor, var hittar jag det, gärna på nätet? !!!!! Är helt såld på Me&I frottebyxor men vill gärna ha shorts till M.
    vilken färg vill du ha förresten? såg gula moonkids på rea på LPL tror jag det va - bara små stl kvar
  • Fantastiska Skatt

OT men behöver sko hjälp. Tips på bra skor förutom Kavat, måste ha nya. Precis köpt både nya sandaler och gympaskor men hans fötter har växt galet fort Förvånad

på nätet helst då tack

• Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-03 21:27:50 följande:
    Skopunkten kanske, de har på nätet oxå
    Nä, kikade där men tack!!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-03 21:35:49 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32943134.htmlvillervalla tråden
    aaaa just ja det är klart *att jag inte tänkte på det*  Flört
    Kommer bli superfint!
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 21:37:21 följande:
    Jag har äntligen oxå beställt av vouffen, ett par oranga och ett par turkosa. Ville ha limegröna men det hade hon inte Hur håller dom i tvätten? Vilken storlek har skatten?
    Är det frotte du menar? Isf har jag bara tvättat de en ggn men ser ff ut som nya Shortsen köpte jag på T och stod stl 80-92.
    Swettis och velorbrallorna har hållt super i tvätt med tanke på hur välanvända de är men de sydde hon upp efter mått jag lämnade så vet ej vad det är för stl. 
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 21:38:29 följande:
    Måste tipsa om dom urfina Nike från Team sportia. Helt underbara, mjuka och sköna och klämmer ingenstans. Finns bild under shopping i mitt galleri.
    Mmm såg i BT men vill ha som går över tårna. Han e en riktig snubbelpelle just nu och e rädd att han skrapar sönder sina stackars tår...
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2008-06-03 21:45:03 följande:
    Jag är sugen på den blå/oranga sommarsuiten från katvig till Emilio. Finns den kvar nånstans? Tycker den är svår att hitta.
    vilken stl?
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-03 21:39:18 följande:
    Jompa: Ellos har 4-pack frotté shorts för 79 spänn! Finns i 4 tjejfärger eller killfärger.
    men jag hittade inte dom sist jag leta *på m shorts glajjerna och in på ellos*
  • Fantastiska Skatt

belladona --- vart hittar du 50% på kavat hos ellos? *måste va blind ikväll*

Lina med Liten skrev 2008-06-03 22:22:38 följande:
    Strulade här med Kom precis in igen... Jag vet inte vad jag vill ha.... Ev plastisocks rosa/gula...
    Men Liiiina har du inte köpt den än?? *bums iväg å beställ*
    Underbar ju!!
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-03 23:12:36 följande:
    Det va ju grön jag skulle ha när vi kollade.... Fast sambon tyckte rosa nu
    ja men jag trodde jag lyckades övertala dig liiiiite till en rosa iaf
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-03 23:19:44 följande:
    jo du hjälpte till... det tog lite tid för det att sjunka in bara

Men den är superfin i färgerna och hon kommer bli så söt i den!! *lovar*

Nu ska jag nog tacka för ikväll, go natt på er!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10