Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Dags att ta tag i mellis och sen en sväng i väg till det lokala köpcentrat.

cu later

Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-02 10:41:38 följande:
    Ha en lyckad shopping runda
    Tack! Jag hoppas det!
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Tittar in en kortis innan jag ska ut i solen.

Vi har också bra isolerat hus. Kallt när det ska och varmt när det ska

J essica och Ängeln- tyvärr var det bottennapp på Lindex shortsen. Inga 80 kvar

Älskade Noel
  • Duntoffla

Halloj igen!

Shit vad ni skriver! Hänger inte alls med. Trodde alla var ute i solen. Eller det kanske är för varmt?

Tjolla- Tack! Det finns lite att nypa i

J essica- vad fin Kevin blev i Molos bilar!

Lollypop- Fina barn i Katvig! Jättesöt kjol på Engla.

Loveliva-hur skönt ser inte det där ut då? (Bilden i BT)

Älskade Noel
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-06-02 15:59:56 följande:
    duntoffla - såg att du var på jakt efter nutty-tröja och byxa från ESL..vet dock inte om du beställt än men annars kan jag tipsa om matador kids i solna C. Var in där en sväng idag och dom körde med "ta två för 200" på såna kläder just nu. Kollade dock inte storlekar men såg ut att finnas rätt många byxor och tröjor kvar på bordet
    Hej! Åhhh, vad surt! Jag var ju snabb och beställde. Ibland går det undan. Förlorade väl några kronor på det. Jaja...T-bana kostar också  

Vet du vilka färger som fanns? Har de förresten mycket i den butiken? Har ju slutat gå hos kiropraktorn där. och framför allt-köpte du något fint?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-06-02 16:02:16 följande:
    Tack Absoluta favvon!Din son är ju såå himlans söt! Han passar perfekt i regnbågen!
    Tack söta du! Kyss (vet inte vem han brås på för varken jag eller sambon är ju några urpingar ) Kan ju bara säga detsamma. Kevin är superfin! Han kommer krossa en del hjärtan sen med de ögonen.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-06-02 16:12:56 följande:
    dunis - hmm..svåra frågor. jag kommer inte ihåg vilka färger det fanns..men flera olika i alla fall.dom har gigantiskt med yta men inte så där jättemycket kläder tyvärr. Jag hoppas på att det ska komma in mer..den är ju rätt nyöppnad här i solna.Idag köpte jag inget..men för någon dag sedan så blev det en vit heldress från IdaTmed färgglada djur på för typ 100 kr.Idag blev det enbart lindex-shopping...behövde lite shorts och enfärgade kortärmade bodys.
    Ok. Kul att fynda! Lindex är bra. Har också köpt shorts där. De bruna och nu är jag på jakt efter blå också. VV´s shorts är också toppen! Du som är i Solna och kikar lite då och då får gärna hojta till om du ser ngt kul erbjudande på Matador. Vi har ju uppenbarligen samma goda smak och du vet ju hur Noel ser ut IRL.

Nu är det dags att dricka kaffe känner jag. Ska rädda CD-skivorna från Noels våld också.

cu
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-02 16:26:27 följande:
    Tofflan, hann du beställa kläderna från Paradiset?Jag sitter och funderar på om jag ska köpa Roommate lakan där, det hade ju till vuxen säng
    Ja, jag var snabb. Sorry! Ibland går det undan. frakten blev 34 dkk på det jag handlade.
    FL Lisa skrev 2008-06-02 16:44:30 följande:
    japp. jag köpte de bruna shortsen. fanns rätt många kvar av både bruna och blå i kista.haha..ja det är bäst du skyndar dig så ni inte blir helt utan cd-skivor. Här blev det middagsdags efter en liten tupplur så nu är Alvin nyäten och utvilad..vilket innebär minimalt med tid att sitta på FL för mig..blir till att jaga galen bebis istället
    Han är så medveten om att han inte får. Man går dit och säger "Nej Noel" och han garvar och skyndar därifrån. Busunge! Så det är drag på A också. Kryper han? Här ålas det bara men skitfort.  Hmm...jag får väl pallra mig till Kista och kolla shorts. Ska kolla Forum först.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God kväll!

FL lisa- Vilka fina fynd! Söta Alvin

Emmsan skrev 2008-06-02 20:03:45 följande:
    tror ni att jag kan ha sån tur att denna är samma som mina byxor??www.matadorkids.se/index.php&pro...
    Japp, det där är "gamla" färgen på Katvig. Ser ut som dina bralls.
    Helle skrev 2008-06-02 19:58:56 följande:
    Då verkar de ju helt normala i storlek. Funderar på om jag ska köpa 68 el 74 till Gustav att ha i sept typ. Enligt kurvan ska han va 68 i början av aug. Men 74 i november, så det kanske blir stort? Hur skulle du gjort?
    Sorry att jag bara klampar in här... Jag hade 74 i Katvig body när jag hade 68 i de flesta andra kläder till N. Jag skulle definitivt satsa på 74.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-02 19:59:31 följande:
    Då är dom ju från tidigare kollektion, fast jag vet inte riktigt hur mycket som skiljer, har för mej att någon hade bild på båda färgerna jämte varanda här i tråden.
    Jag har en bild på de olika. Vänta....
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10