Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-24 23:57:43 följande:
    haha, hade vi startat en sån tråd så hade det varit samma personer som finns i denna tråden som hade skrivit i den
    Ja det hade kanske inte varit varken anonymt eller särskillt hjälpsamt hi hi
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-06-24 23:57:36 följande:
    mutar du barnen eller mannen med glass?
    min man vill också ha midsommar stånd fniss
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-06-25 00:01:36 följande:
    nä verkligen inte hjälpsamt det hade säkert bara stått KÖÖÖÖP i den tråden också
    Ja du hade inte fått vara medlem. Då hade det bara slutat som för mig. Upptäckt aldeles för många härliga märke genom dig. Tack än en gång
  • nikki2006

jah heter Jennie och jag är AKM
    god natt på er

• nikki2006

Hej alla tjejer
    Nu har jag lagt in min första katvig beställning.
    Det blev en svartvit randig velour jacka till dem var för jag har hört något om konstiga kragar nästa sesong
    och en rosa och vit randig klänning till nikki med rosa blå strumpbyxor till.
    Hoppas det blir snyggt???
    Och en bodysuite i rosa och blå till lillan och mössa i samma färg.
    Har sett en del av dessa kläder här i bild tråden och det är ju bara så härliga färger.
    Längtar till min beställning kommer :)

• nikki2006
    mortillsju skrev 2008-06-25 19:05:29 följande:
    Bra köp!! Jag har den blå/rosa klänningen till rosa/vita tights! Jättefint!!
    Ja vad kul då vet jag att det blir fint.LÄÄÄÄÄngtar
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-06-25 19:05:30 följande:
    Hallå. Du kommer älska Katvig Särskilt velouren. Helt underbara! Låter som om du har en massa fint att se fram emot.
    Ja jag har hört massa bra om de jackorna här på forumet. Det snackas så mycket om dem att jag blev nyfiken. har du velor jackan ?
  • nikki2006
    belladona skrev 2008-06-25 19:10:40 följande:
    välkommen in i kläd träsket    du lär inte kunna ta dig här ifrån
    Jag älskar katvig  det rosa/vita , midiapple,  och  den härliga velouren   och sedan alla andra härliga märken  småfolk,kikid, molo mm
    Ja snacka om klädträsk. jag har köpt mycket meandi innan men tröttnat lite nu och börjat köpa molo och plastisock och nu mina första beställningar på villervalla och katvig. Är helt fattig nu. Har du velor jackor? Hur är de i stl. Min dotter har annrs 98 men jag vågade inte chansa utan tog 104. Tror du det blir bra????
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-06-25 19:57:21 följande:
    velourjackorna är UNDERBARA, jag har 13st
    Butte jag vill veta vad ditt extra knäck är, 13 jackor du är inte klok. Du är min IDOL
    Såg du min beställning innan i tråden, jag som inte skulle köpa mer. Men jag gav min man en ispinne så fick jag beställa kläder. tror att dU vet vad jag menar hi hi
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2008-06-25 20:00:51 följande:
    Jag har 5 stycken! En grå/grå, en gul/creme, en röd och 2 som ska säljas på T
    VAD ÄR DET FÖR STL PÅ DEM DU SKA SÄLJA
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10