Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-11 11:02:14 följande:
    Nu är städningen i full gång här, jag plockar in och skrutt plockar ut, så allt tar ju lite längre tid
    Haha - ja det brukar ju bli så

Vad fick du för ngt?? *avis*
    Jag väntar på Småfolk fr LPL samt nya Katvig turkos/orange. Vi brukar få posten tidigast 13 annars men nu är det ngn ny kille och han verkar ta motsatt håll så den kommer vid 10

Hihi, nä sambon tycker inte heller om färgerna. Färgerna är ju riktigt fula men ihop blev det skit coolt sa han *knasboll*
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-06-11 11:07:29 följande:
    Nu kom postis, 4 paket i lådan
    förresten, shit pommes va lång skrutt har blivit Förvånad Inte konstigt att suitsen inte passat
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 11:13:15 följande:
    vad väntar du på för småfolk?
    Blåa elefanter och shorts.
    Är det fr LPL du väntar oxå? Fick mail nu att hon skickade redan i fredags .... Men fick ju ett i måndags som tog EN VECKA att komma fram *arg på posten*
  • Fantastiska Skatt

Jaha ja ängeln fortsatte städa och Butte drömmer sig bort om fina sommarstugan

*pratar lite med mig själv då*

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 11:32:39 följande:
    nä, jag väntar från matador..trist att posten är så seeeeeg! Men det är liksom 3(!!!) veckor sen jag baställde mina tröjor, den ena var dessutom en present så den fick jag köpa på ajabaja för kalaset var i lördags...
    men hallå 3 veckor Vad säger Matador då?? Skickar de inga nya? Du bör ju få häva köpet på presenten eftersom du behövt köpa på annat håll och sedan få dina andra! Har de åtminstonde kollat sitt postkontor??
    Tycker ofta det är strul med dem på ett el annat sätt :( Har väl blivit lite bättre iaf sen de började m kortbet.

Hoppas verkligen allt går i lås m stugan i em!!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 11:34:22 följande:
    hmm, turkosa stjärnbodyn..hmm vad mer?klickade iväg en beställning till nu, en liten bara.. småfolk halsduk och en långärmad tröja till lillebror
    Buttelina skrev 2008-06-11 11:34:46 följande:
    *sticker och beställer lite till*
    Butte har drabbats av Småfolks hysteri
    ängeln83 skrev 2008-06-11 11:36:14 följande:
    Jag är kvar Pausar städandet lite nu när skrutt precis somnade.
    Ah, han sussar nu, får se lite modellbilder när han vaknat sedan då
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-06-11 11:39:37 följande:
    Jopp, nu pallade han inte vara vaken längre, tyckte väl det var tråkigt att städa
    Det tar på krafterna att städa

Hmm du är nog en av få som är helt nöjd med dem numera tror jag....
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 11:45:27 följande:
    jag har själv hört med mina grannar (2 paket har hamnat i fel brevlåda  och ofta kommer grannarna och lämnar elräkningar och sånt till oss som dom fått i sin låda) nån gång när jag varit ute så har paketen hängt på dörren, för de inte går in i brevlådan... men HALLÅÅ, vem som helst kan ju sno dom, jag bor liksom i ett flerbostadshus.jag har också hört med brevis och mitt utlämningsställe... matador skulle göra en reklammation hos posten sen inget svar... två av tröjorna finns inte kvar i rätt storlek längre och den ena har jag redan fått köpa på annat håll
    Men Shit!! Är de inte kloka som delar ut hos er eller??? Hoppas du får pengarna tillbaka snart utan krångel om inte pkt skulle hittas!
    Tjejtriss skrev 2008-06-11 12:09:20 följande:
    Gaaaaaah! Det är illa när man får hem kläder man glömt att man beställt..
    Hahaha det hände mig oxå nyligen Generad

Vad da det för fin som kom då?
  • Fantastiska Skatt

tydligen kan jag inte stava idag Fundersam

• Fantastiska Skatt

jompa --- GRATTIS!! Klart du ska fira m lite shopping  

zvartaliljan --- lilla Maia Tycker så synd om både henne och dig, måste vara fruktansvärt att se sitt barn inte ens orka leka och äta och gå igenom alla dessa utredningar utan att bli bättre. Hoppas hoppas att det vänder snart för henne / er Kram!!

Lina --- supersöta Thea i klänningen! Vad stor hon blivit Förvånad

Tjolla --- bra att det löste sig m funkybaby, hon är jättetrevlig!
    Men som det sas innan så tror jag inte det är lagligt att neka byte vid rea, på mitt gamla jobb ändrade vi villkoren pga det.... (hade ingen bytesrätt innan på nedsatt)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10