Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-15 19:27:31 följande:
    Det är sant! Var det inte du som hade köpstopp? Eller var det ngn annan?
    Äsch Jag hade väl det, men me&i beställde jag ju för ganska längesen (nästan 2 veckor sen) och så har jag shoppat lite Småfolk nu men har å andra sidan sålt kläder för lika mycket i helgen så då var det ok tycker jag
  • snigelina
    havsvind skrev 2008-06-15 20:58:21 följande:
    Ja, nu har jag pepprat bildtråden med fina fynd! Finns det ngn mer rea jag missat?
    Undrar om du köpte de grå molo-byxorna av mig?
  • snigelina
    havsvind skrev 2008-06-15 21:02:57 följande:
    75kr?
    Japp!
  • snigelina
    isold2003 skrev 2008-06-15 20:56:58 följande:
    Godkväll! Kom nyss hem från en härlig shoopingkväll på Slitage! Två timmar med fina kläder och glada kompisar, så mysigt! Det blev lite shoppat också såklart. Vi har redan bestämt at vi ska köra en sån kompiskväll igen i höst när höstkollektionerna kommer, då får vi ha bättre framförhållning och så får ni som bor i närheten komma också!Bilder från dagens shopping på väg till bildtråden. Fast mest OT..
    Åh, jag gillar bilden på killen på bänken
  • snigelina

40% på Nanoou hos Liten på landet denna veckan. Men jag ska inget ha

• snigelina

Jag har faktiskt mitt paket från Batinki att hämta + 2 till

• snigelina
    lollypop skrev 2008-06-16 13:45:35 följande:
    Och dej glömde jag Så söta dina tjejer var på avslutningsbilderna!!!  Somrigt och fint!
    Tack! Haha, du behöver inte komma ihåg mig.. Själv är jag urdålig på att kommentera bilderna i bildtråden, trots att jag tittar och beundrar..
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 17:58:33 följande:
    Ja då fyller han ju ut suitsen lika mycket då. Tror man ska gå mer på vikt egentligen än längd när man tänker storlek. För enligt Maias längd borde hon ju då ha 92 i det mesta men det är fortfarande väldigt stort, särskilt i Molos suits!La ut en Ot-bild i bt men jag blev bara alldeles störtförälskad i det setet Klänningen är superfin till IdaTs lila strumpbyxor också märkte jag. Det får bli alternativet på midsommarafton om det är för kallt för fjärilsklänningen från Kik-Kid.
    Vad hittade du byxorna?

Stella har den klänningen/tunikan och iofs passar ju Svea Stars plommon-byxor till, men de med stjärnorna är ju ännu finare...
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 18:05:57 följande:
    köpte med 50% rabatt på linas skyltfönster
    Ahaa, vilken tur du hade då
  • snigelina
    jompa skrev 2008-06-16 18:09:38 följande:
    Kolla på Tant gröns garderob, de kanske har dem.
    Ja, de finns där, men det får vänta lite i så fall.. de har dyr frakt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10